handdator

Visa fullständig version : SingelMingel på MC-Mässan

Prinsessan
2008-12-18, 09:31
Ja, det är sant! SMC anordnar för första gången SingelMingel på MC-Mässan. Det här får du bara inte missa. Samling kommer att ske i SMC's monter för gemensam avfärd till bar inom mässområdet där vi ska mingla och ha trevligt. Håll ögon och sinnen öppna. Vem vet vad det kan leda till....

Mer info kommer senare

;)

Prinsessan
2008-12-23, 18:21
Okay, nu sätter vi fart på den här tråden. På SH är ett himla tjolahoppsan och eftersom det här är SMC's grej kan det ju inte vara dött på SMC's eget Forum - juh. Alla tokroliga singlar därute - det här blir årets happening. Ni har fortfarande tid att sola solarium, gå till frissan, anlägga mustasch, fila naglarna, noppa ögonbrynen, få massage, gå ner 5 kg..... :p

britt-mari
2008-12-23, 19:00
Okay, nu sätter vi fart på den här tråden. På SH är ett himla tjolahoppsan och eftersom det här är SMC's grej kan det ju inte vara dött på SMC's eget Forum - juh. Alla tokroliga singlar därute - det här blir årets happening. Ni har fortfarande tid att sola solarium, gå till frissan, anlägga mustasch, fila naglarna, noppa ögonbrynen, få massage, gå ner 5 kg..... :p

Jo, det hade varit jättekul! Synd bara att det är en bit ifrån mitt lilla hem i Skåne! Jag har nog redan förverkat mina chanser till extra ledighet från jobb! Till sommaren är jag ledig länge (lärare:sommarlov!) - men då är det ju inte singelmingel!
mvh
Britt-Mari

STP-69
2008-12-23, 19:03
Jo, det hade varit jättekul! Synd bara att det är en bit ifrån mitt lilla hem i Skåne! Jag har nog redan förverkat mina chanser till extra ledighet från jobb! Till sommaren är jag ledig länge (lärare:sommarlov!) - men då är det ju inte singelmingel!
mvh
Britt-Mari

Visst fan kan vi ordna ett singelmingel i sommar, bara höra av sig vet du;)

britt-mari
2008-12-24, 10:25
Visst fan kan vi ordna ett singelmingel i sommar, bara höra av sig vet du;)

Det låter bra! Så alla intresserade: kom med förslag! Det finns säkert fina mötesplatser någonstans söder om Stockholm också!

Prinsessan
2008-12-24, 20:10
mvh
Britt-Mari

Men så trist då! Men det kommer säkert andra skåningar som kan planka konceptet någonstans i dina hemtrakter. Dvs inte-krångla-till-det, för det är nämligen det SMC har tänkt sig. Alltså att INTE krångla till det! Det kommer helt enkelt bara bli samling i SMC's monter för att i gemensam trupp gå vidare till en bar inom mässområdet där vi ska mingla, plain and simple. Tid kommer att anslås här, i mässkatalogen och i MC-Folket. Väl mött! ;)

Prinsessan
2008-12-31, 12:20
Okay, kära singelvänner, nu är det fastslaget. Lördagen den 24 januari kl 15:00 samlas vi i SMC's monter för gemensam promenad till mingelbaren. Äpp, äpp, vilken avslöjas inte här, utan du måste dyka upp vid samlingen. Det ska bli så kul att ses!

:D

Elisabeth
2008-12-31, 15:57
Okay, kära singelvänner, nu är det fastslaget. Lördagen den 24 januari kl 15:00 samlas vi i SMC's monter för gemensam promenad till mingelbaren. Äpp, äpp, vilken avslöjas inte här, utan du måste dyka upp vid samlingen. Det ska bli så kul att ses!

:D

Japp, det här ser man fram emot:D

Ella
2008-12-31, 16:29
Allt gruffande om att det bara är män där och att det är för få kvinnor - de som hittills sagt att de kommer och ser fram emot det - är kvinnor... Det borde innebära att vi blir ett helt gäng med tjejer som kan få skitskoj och spana på grabbar då! ;)

Ann
2008-12-31, 18:25
Allt gruffande om att det bara är män där och att det är för få kvinnor - de som hittills sagt att de kommer och ser fram emot det - är kvinnor... Det borde innebära att vi blir ett helt gäng med tjejer som kan få skitskoj och spana på grabbar då! ;)

Låter nice ! :D

Prinsessan
2009-01-05, 14:38
SNÄLLA, SNÄLLA, SPRID NU DETTA TILL ALLA ERA TREVLIGA, BUSIGA, TOKROLIGA, HOJÅKANDE, SINGELVÄNNER!

olebjo
2009-01-05, 17:05
Tid, när, var, hur och dag!:D

olebjo
2009-01-05, 17:23
Sorry läste inte texten kommer ändå. Kommer i alla fall:rolleyes:

Prinsessan
2009-01-12, 18:21
Vart har alla charmiga, flirtiga, singlande hojåkare tagit vägen?

The Famous SMC SingelMingel is the shit.

Samling lördag 24 januari kl 15:00 i SMC's monter för gemensam promenad till pub inom mässområdet. Vi har reserverat bord. Kom igen nu.....om inte annat så kanske just DU träffar sommarens hojsemestermedresenär. Vågar du verkligen INTE komma? ;)

Elisabeth
2009-01-13, 16:29
Vart har alla charmiga, flirtiga, singlande hojåkare tagit vägen?

The Famous SMC SingelMingel is the shit.

Samling lördag 24 januari kl 15:00 i SMC's monter för gemensam promenad till pub inom mässområdet. Vi har reserverat bord. Kom igen nu.....om inte annat så kanske just DU träffar sommarens hojsemestermedresenär. Vågar du verkligen INTE komma? ;)

Jodå visst vågar man:) men nu undrar jag när det är bokat bord... ska man kanske anmäla sig någonstans eller är det bara att komma?

Prinsessan
2009-01-13, 17:57
Jodå visst vågar man:) men nu undrar jag när det är bokat bord... ska man kanske anmäla sig någonstans eller är det bara att komma?

Det är bara att komma! ;)

Batman
2009-01-14, 09:38
Träffade en bekant som oxå är mc åkare, vi kom på att vi ska åka med samma buss till Stockholm och enligt han är det samma ämne som det pratas om på sporthojsidan, är det igentligen någon som ska titta på nya motorcyklar på mässan? det måste väl bli rena rama jordbävningen kl 15,00 i Stockholm

Prinsessan
2009-01-14, 10:03
Träffade en bekant som oxå är mc åkare, vi kom på att vi ska åka med samma buss till Stockholm och enligt han är det samma ämne som det pratas om på sporthojsidan, är det igentligen någon som ska titta på nya motorcyklar på mässan? det måste väl bli rena rama jordbävningen kl 15,00 i Stockholm

Ha, ha, ha....:p

Ann
2009-01-14, 22:35
Ha, ha, ha....:p

Jaha, ska man kolla på motorcyklar också? Ska man då kolla in karl efter den hoj man har eller kolla in hoj efter ev karl, kan man ju undra :confused::D

Skojar bara förståss..

Prinsessan
2009-01-15, 20:05
Ryktet går att det ska lottas ut biljetter till HojX till ett PAR på SingelMinglet. Hm, hur ska det här gå till? Upp till bevis - kärleksbevis? Vad vet jag?
:p

Jägarn
2009-01-16, 08:54
ROTAmc dyker upp med 6 singelgrabbar!.........Så håll i hatten.........eller brallorna!

Prinsessan
2009-01-16, 13:25
ROTAmc dyker upp med 6 singelgrabbar!.........Så håll i hatten.........eller brallorna!

UNDERBART :p

Prinsessan
2009-01-17, 11:13
Ännu fler rykten i omlopp (från säker källa :p) om finfina priser som ska lottas ut. Hur är det här tänkt? :confused: Ett pris för varje person man minglar med? ;)

STP-69
2009-01-17, 11:20
Ännu fler rykten i omlopp (från säker källa :p) om finfina priser som ska lottas ut. Hur är det här tänkt? :confused: Ett pris för varje person man minglar med? ;)

Bara att mingla som fan då:D

Ullis
2009-01-18, 11:55
SheDevils ordförande tycker vi ska gå dit, vi som är singlar i klubben. Men jag vet inte om jag törs, jag är nog lite blyg.....trots allt :rolleyes:

Prinsessan
2009-01-18, 18:53
SheDevils ordförande tycker vi ska gå dit, vi som är singlar i klubben. Men jag vet inte om jag törs, jag är nog lite blyg.....trots allt :rolleyes:

En Devil som är blyg - I don't think so....:p See ya, bryden!

Jägarn
2009-01-19, 10:13

Klart ni ska gå dit! ROTAmc lovar att ni inte behöver ångra er! ;)
Vad har ni att förlora? Ni är ju singlar!
Väl mött! :D

Batman
2009-01-19, 13:10
Tja, Ullis från Shedevils menar du att bilderna (fotogalleriet) på eran hemsida ljuger?

Ullis
2009-01-20, 22:37
En Devil som är blyg - I don't think so....:p See ya, bryden!

:cool:

Ja det hoppas jag, det är ju dags om inte annat. Var ju ett tag sedan vi började byta lite snack =)

Klart ni ska gå dit! ROTAmc lovar att ni inte behöver ångra er! ;)
Vad har ni att förlora? Ni är ju singlar!
Väl mött! :D

ROTA....det här känner jag igen. Har vi träffats???

Tja, Ullis från Shedevils menar du att bilderna (fotogalleriet) på eran hemsida ljuger?

Haha, ja du.....vem vet. Man kan inte lita på nån nuförtiden ;)

Jägarn
2009-01-21, 09:59
:cool:

Ja det hoppas jag, det är ju dags om inte annat. Var ju ett tag sedan vi började byta lite snack =)

ROTA....det här känner jag igen. Har vi träffats???

Haha, ja du.....vem vet. Man kan inte lita på nån nuförtiden ;)

Vet man aldrig:confused: Vi får väl reda ut ett och annat på minglet:eek: Spännande va?:p

Petra
2009-01-21, 11:39

Prinsessan vet vad hon snackar om. Det blir finfina priser. En hytt för två personer på Hoj-X plus lite annat smått och gott. :)
Men ett pris för varje person man minglar med.... njaaäää... riktigt så kul ska vi inte ha det. :p

Hur ska man då göra för att vinna?

1. det krävs att du kommer dit (samling i SMC:s monter kl 15 på lördag, sedan mingel i baren på Hotel Rica Talk vid mässentrén.)

2. du ska mingla och ha trevligt

3. du ska vara en smula kreativ... mer får du veta på plats.

Jägarn
2009-01-23, 07:54
Prinsessan vet vad hon snackar om. Det blir finfina priser. En hytt för två personer på Hoj-X plus lite annat smått och gott. :)
Men ett pris för varje person man minglar med.... njaaäää... riktigt så kul ska vi inte ha det. :p

Hur ska man då göra för att vinna?

1. det krävs att du kommer dit (samling i SMC:s monter kl 15 på lördag, sedan mingel i baren på Hotel Rica Talk vid mässentrén.)

2. du ska mingla och ha trevligt

3. du ska vara en smula kreativ... mer får du veta på plats.

Kreativ?...............Ok. De e snappat! :cool: Brukar inte va nåra problem för ROTAmc:D

Elisabeth
2009-01-25, 10:32
Tack alla ni som hade fixat singelmingeln igår, det var jättetrevligt.... och ett pris vann jag också:)
Det här gör jag gärna om;)

Kramis på er

STP-69
2009-01-25, 15:16
Tack alla ni som hade fixat singelmingeln igår, det var jättetrevligt.... och ett pris vann jag också:)
Det här gör jag gärna om;)

Kramis på er

Såg att det var en del godbitar där, men jag hade tyvärr inte tid att stanna:(

Prinsessan
2009-01-25, 16:33
Vad kul att ni tyckte det var trevligt. Åsså är vi tebax på ruta ett med önskemål om en Singelträff på lämplig camping i sommar. Vem tar tag i det?

Ullis
2009-01-25, 18:33
Vi strulade till det då hela dagen var smått kaotisk, minst sagt.

"Chiifen" kom aldrig till mässan & sen trodde vi minglet började kl 14 & att vi missat det. När vi lämnade in ett tävlingsbidrag vid 15 tiden fick vi höra att det nästan precis hade börjat. Så, vi bestämde oss för att gå dit men först måste vi säga till dem som vi skulle möta att planerna var ändrade. På vägen dit halkade vi in i MotorRads VIP hörna & drack öl. Nytt försök efter det, som slutade med att vi hamnade i BIKE´s VIP-hörna som vi lämnade vid 19-tiden.

Saker & ting blir alltså inte alltid som man tänkt sej :cool:

Hur gick det för er som var där?

Prinsessan
2009-01-25, 19:18
Vi strulade till det då hela dagen var smått kaotisk, minst sagt.

"Chiifen" kom aldrig till mässan & sen trodde vi minglet började kl 14 & att vi missat det. När vi lämnade in ett tävlingsbidrag vid 15 tiden fick vi höra att det nästan precis hade börjat. Så, vi bestämde oss för att gå dit men först måste vi säga till dem som vi skulle möta att planerna var ändrade. På vägen dit halkade vi in i MotorRads VIP hörna & drack öl. Nytt försök efter det, som slutade med att vi hamnade i BIKE´s VIP-hörna som vi lämnade vid 19-tiden.

Saker & ting blir alltså inte alltid som man tänkt sej :cool:

Hur gick det för er som var där?

Lååååång historia kort - BRA!!!!!! :p

Hella
2009-02-07, 22:34
Vad kul att ni tyckte det var trevligt. Åsså är vi tebax på ruta ett med önskemål om en Singelträff på lämplig camping i sommar. Vem tar tag i det?

Var ett tag sedan jag loggade in nu - missade hela SINGEL-MINGEL-grejen men det kanske blir nåt i sommar om nån tar tag i det??? So what om man får åka några mil - det är väl det vi gillar?!