handdator

Visa fullständig version : MC mässan !

Goffen
2008-11-13, 17:16
Vilka ska åka på mc-mässan i stockholm nästa år?

Nilla
2008-11-13, 18:05
Vilka ska åka på mc-mässan i stockholm i år?

Nja, vi har inget bestämt ännu... Men det lutar väl åt att vi åker. Ev. blir vi tre som åker. Tänkte du på samåkning eller att förbeställa biljetter via smc..? :)

Maria Nordqvist
2008-11-13, 18:54
SMC säljer inga förköpsbiljetter. Det beställs numera direkt via mässan. LÄnk: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4925

Rubbe
2008-11-14, 15:03
Jag åker med VRS. :)

Thruxtonerich
2008-11-16, 11:05
Vilka ska åka på mc-mässan i stockholm nästa år?

Jag åker nog dit men det blir i så fall på fredagen, ev redan på torsdagen.
Helgen blir det så mycket folk så man inte kan "komma till ordentligt". Jag gillar inte trängsel.
Erich

Nilla
2008-11-17, 12:01
SMC säljer inga förköpsbiljetter. Det beställs numera direkt via mässan. LÄnk: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4925

Jo, men jag menade ju det erbjudande som stod där på SMC:s startsida. För där kan ju klubbar förbeställa till ett lägre pris, och jag tänkte då på SMC Jönköpings klubb, att vi kunde beställa därigenom om vi blir några stycken som vill åka... :)

Goffen
2008-11-17, 13:26
Jag åker nog dit men det blir i så fall på fredagen, ev redan på torsdagen.
Helgen blir det så mycket folk så man inte kan "komma till ordentligt". Jag gillar inte trängsel.
Erich

Åker du egen bil själv typ eller? Kan det tillochmed vara så att det finns en plats ledig ? Borde inte vara några problem att lägga in om semester om man får reda på i god tid när man ska åka.

Thruxtonerich
2008-11-17, 17:59
Jo, OM jag åker blir det med egen bil och det finns plats för dig, men jag har blivit sjuk dom senaste åren lagom till mässan så jag vill inte bestämma något förrän det är dags dvs några dagar innan. Jag kommer att begära ledigt för fredagen i alla fall. Vi kan väl höras per telefon längre fram efter nyår.
Erich

Goffen
2008-11-18, 10:41
Ja vi får se då, jag försöker väl fixa ihop en bil själv med, blir lite billigare om man är fler =)

H-son
2008-11-18, 22:31
Hej.

Till 2008 mässan så lyckades vi engagera ett bussbolag som fixade resan, det blir ju kanske inte de mest optimala tiderna (ofta lördagen, då flest kan vara lediga...) men samtidigt så slipper man köra själv och det blir relativt mycket billigare...

Håll utkik efter annonser, kolla med lokal SMC avdelning, och se om de kan trycka på och påminna lämpligt bussbolag att vi som vill åka dit...

Sedan efter att ha varit på mässan ett antal gånger, så håller jag med herr Thruxton... helgen är vanligtvis packad, och om jag har möjlighet så kommer jag åka fredag denna gång...

/K

Ja vi får se då, jag försöker väl fixa ihop en bil själv med, blir lite billigare om man är fler =)

Voivoi
2009-01-18, 16:39
Jag skall upp på Lördag men har någon sett några buss Annonser?

Pamela.Persson
2009-01-19, 20:17
Jag skall upp på Lördag men har någon sett några buss Annonser?

Här nere från småland går det få bussar, swebuss var vad jag fick fram billigast. Här från stan åker mc klubben när det är i göteborg, tyckte Stockholm va lite långt bort. Bokade en tåg biljett upp i går. Smidigt o fort så kan man ju ta sig en öl på tåget:)