handdator

Visa fullständig version : Men se

morsan
2008-10-29, 17:43
det snöar! I alla fall här i Älvdalen, och det var blötsnö i Mora vid 2-tiden

Petra
2008-10-29, 17:55

Det snöade stora äckliga blöta blaffor i Borlänge strax efter lunch.
:( fiii... inte ticka vara kul!

Leif H..oj
2008-10-29, 18:53

Kl 18:20 kom årets första snö på Alnö och det är vitt på taken.....aaaahhhhh vad kul

Koljo
2008-10-30, 06:20
Det snöade stora äckliga blöta blaffor i Borlänge strax efter lunch.
:( fiii... inte ticka vara kul!

Men Petra då....:D:D

Vet precis hur du känner dig... Det är väl samma sak som när vår kollektivtrafik som går på räls, får problem att ta sig fram, när det ligger blöta löv på spåren...

:p ;)

Ett bidrag på säkert vintertecken för detta år i vår lilla "by":

Trafikutskottet kallar in bland annat Banverket, SJ & SL för att ha "läxförhör" från "förra gången"...

morsan
2008-10-30, 16:20
Och ungarna har "höstlov" så i em var snöskotrarna ute och for i blötan :)
Ljust är det iaf...

Tengaipetrus
2008-11-01, 22:51
Idag passerade vi genom Bertilstorp på Österlen i skåne och faktiskt låg där lite snö kvar längs med en husvägg. Brrrr, lång varm dusch fick det bli när viväl var hemma i Lund.
Magnus

Petra
2008-11-01, 23:06
Men Petra då....:D:D
...

Idag har jag gjort snöänglar i hela trädgården med Emilia (min 3-åriga dotter). Vi har dessutom åkt pulka. Det var kul. Men det räcker med vinteraktiviteter för i år. Så nu kan det bli vår igen. Hör du det kung Bore? ;)

Petra
2008-12-02, 13:51
Ni som bor i Borlänge och hörde/såg en grymt mullrig customkawa sladda omkring i snömodden för en liten stund sen... förklaringen är allas vår Elving som inte kunde hålla f-n på sig utan drog iväg med bredsladd på MC-Folkets projekthoj.

Just nu sitter han bakom skrivbordet och fryser lite om ryggen eftersom bakskärmen inte skyddade mot snöspruten.

Jaja, han kanske växer upp nån gång han oxå... eller inte! :D

Mathias
2008-12-02, 21:17
Efter 2 månader i garaget fick sig hojen en liten tur på 1:a advent, F-n va gött det va!

GuzziKungen
2008-12-07, 21:10
Det blev en del snöskoteråka i Grängesberg i helgen :D
Ha dé

klys
2008-12-15, 19:40
Nu har Anders Bröms och jag skruvat i nya dubb med längre utstick i projekthojen så nu blir det en ny provtur imorgon

Petra
2008-12-15, 20:17
Nu har Anders Bröms och jag skruvat i nya dubb med längre utstick i projekthojen så nu blir det en ny provtur imorgon

Dubb? Kom igen nu chefen... Elving behövde minsann inga dubb :D