handdator

Visa fullständig version : Är det någon som kör hoj fortfarande?

Nilla
2008-10-27, 12:54
Jag tänker i alla fall inte ge upp riktigt än..! :p Är det någon mer än jag som är sugen på en gemensam tur nånstans under Halloween-helgen nu?? :) (klicka på min avatar till vänster här, så får ni se min bild som är tagen i onsdags den 22/10, när vi skulle ut på en 7-milarunda i en grupp på 8 hojar!)

Får även passa på att tacka för ett trevligt årsmöte för SMC Jönköping hos Vätterbygdens MCK i lördags! Hur många var vi som dök upp? Fler än vanligt..? Eller? Någon som räknade..? :)

Pamela.Persson
2008-10-27, 21:36
Min hoj står inne nu till våren. Brukar vara bland de första att köra på våren, men nu är hojen inne. Var ganska mycke folk på årsmötet, kul!!
Tyvärr va vi lite sena:o Ha en bra tur!

Vill även passa på att tacka för god mat i lördags.

Micke
2008-10-28, 15:54
Jag tänker i alla fall inte ge upp riktigt än..! :p Är det någon mer än jag som är sugen på en gemensam tur nånstans under Halloween-helgen nu?? :) (klicka på min avatar till vänster här, så får ni se min bild som är tagen i onsdags den 22/10, när vi skulle ut på en 7-milarunda i en grupp på 8 hojar!)

Får även passa på att tacka för ett trevligt årsmöte för SMC Jönköping hos Vätterbygdens MCK i lördags! Hur många var vi som dök upp? Fler än vanligt..? Eller? Någon som räknade..? :)

Nä nu får hojen va inne i garaget, tiden räcker inte till allt. (tyvärr)
Vi var 25 stycken röstberättigade på mötet och mer än dubbelt så många som vi brukar vara. Frågan är hur vi skall kunna vända denna lite tråkiga trend.
Ett stort tack till Vätterbygdens MCK för ett bra arrangemang.