handdator

Visa fullständig version : Välkommen till Forumet för SMC Västmanland

hakan
2006-09-13, 18:19
Jag hoppas forumet skall ge oss en ny mötesplats och att vi kan lära känna varandra lite bättre. Jag hoppas också att forumet skall användas till att söka ressällskap när en resa skall företas o.dyl.

Hur som helst. Kul att vi har fått denna möjlighet och att den vänder sig till oss motorcyklister oavsett medlemskap i SMC eller inte och oavsett typ av motorcykel.

Hjärtligt välkomna önskar jag v.ordf. Håkan Berggren ;)

FredR1k
2006-09-14, 08:25
Tjena!

Nya smcsidan är iaf en rejäl uppgradering. Bra jobbat!

Nu får vi se till att det blir lite aktivitet här oxå.

Mvh FredR1k

Ella
2006-09-14, 09:29
Tjena!

Nya smcsidan är iaf en rejäl uppgradering. Bra jobbat!

Nu får vi se till att det blir lite aktivitet här oxå.

Mvh FredR1k

Ja, det här känns jättebra! Nu är det bara länets bilder som saknas! Foton är jätteskoj! :)

aRWe
2006-09-15, 03:37
Snygg och lättnavigerad hemsida!
Kul med ett forum som är länsvis, kommer det igång med lite aktivitet här kan det bli hur bra som hellst.

Robban

Ståhlis
2006-09-18, 15:39
Kalas med eget forum!!!

Kan det vara möjligt att få ett "hemligt" underforum för bngruppen månne:confused:

sporTlovER
2006-09-19, 10:46
Jag hoppas forumet skall ge oss en ny mötesplats och att vi kan lära känna varandra lite bättre. Jag hoppas också att forumet skall användas till att söka ressällskap när en resa skall företas o.dyl.

Hur som helst. Kul att vi har fått denna möjlighet och att den vänder sig till oss motorcyklister oavsett medlemskap i SMC eller inte och oavsett typ av motorcykel.

Hjärtligt välkomna önskar jag v.ordf. Håkan Berggren ;)

Tackar! Kul med ny trevlig mc sajt, skall uppgradera med medlemsnummer när man kommer åt det hemma.

Ella
2006-09-19, 12:54
Kalas med eget forum!!!

Kan det vara möjligt att få ett "hemligt" underforum för bngruppen månne:confused:

Det vore ju inte helt fel! :)