handdator

Visa fullständig version : Ny på forumet

Janne Se
2008-09-18, 20:32
Hej

Jag åkte grusbus steg 1 i somras vilket var mycket kul. Tyvärr missade jag offroadåkningarna som var några fredagar men det kanske kommer igen. Har för avsikt att försöka öka mitt åkande efter många år av familjefokus och nu senast garagebygge mm.

Mvh Jan

Leif H..oj
2008-09-18, 20:44
Hej

Jag åkte grusbus steg 1 i somras vilket var mycket kul. Tyvärr missade jag offroadåkningarna som var några fredagar men det kanske kommer igen. Har för avsikt att försöka öka mitt åkande efter många år av familjefokus och nu senast garagebygge mm.

Mvh Jan

Heja Janne, välkommen till forumet- Du har väl läst tråden jag gjort för dom där offroad/äventyrsfredagarna. I mappen med bilder o filmer finns en del kul att se tillbaka på. Jag gick grusbus I med customhojen och steg II med XT:n, oj vad kul vi hade. När nån har tid så lägg in en fråga om nån vill ut å grusbusa - behövs bara människor med vilja - de ska va enkelt här i Norrland. En solig fin dag i höst skulle sitta fint med en skogstur nu när det snart är avlövat.

Janne Se
2008-09-19, 21:05
Japp, vore kul med en hösttur. Denna helg är dock körd men någon helg framöver funkar. XRV:en kanske står och rostar annars...

vormannen
2008-09-24, 09:43
Japp, vore kul med en hösttur. Denna helg är dock körd men någon helg framöver funkar. XRV:en kanske står och rostar annars...

Tjena Janne!
Jag vill också passa på att varmt välkomna dig hit till forumet som är öppet för alla som vill ta del av vad som händer i denna MC-region.

Mvh Peter Janulf (Kursledare och utvecklare för SMC Västernorrland)