handdator

Visa fullständig version : Svenska Ducatiklubben

Perra72
2008-09-06, 21:34
Här kan vi ducatister hålla till på bortaplan ;)

Hemmaplan: www.ducceklubben.org :)

peakupnorth
2008-09-13, 16:03
Enligt "Two wheels only magazine" september edition.

Top 10 sexiest Bikes of all time

#1 1996 Ducati 916 SPS:p
#2 1988 Honda RC30
#3 1973 Kawasaki Z900AI
#4 1992 Honda NR750
#5 2008 Ducati Desmosedici:)
#6 1985 Suzuki GSX-R750G
#7 1961 H-D Duo glide
#8 1989 Cagiva V589
#9 1981 Yamaha RD350LC
#10 2008 MV Augusta F4CC

Det är bara att gratulera till topp placeringarna
En fråga var finns alla Grid Girls i Sverige ?

zettan
2008-09-26, 11:46
Mmmm...;):cool:

raz
2008-09-29, 20:07
Här kan vi ducatister hålla till på bortaplan ;)

Hemmaplan: www.ducceklubben.org :)
Hm, vad bra! Jag fattar inte riktigt valet Ducceklubben gjort att utomstående inte ens kan läsa i forumet. Jag har funderat på att köpa Ducati (och i så fall naturligtvis gå med i klubben) men det bromsas faktiskt lite av den här slutenheten. Och jag skulle gärna flukta lite i forumet om de modeller jag är intresserad av. Vad i hela friden tror man sig ha för fördel av slutenheten? Fler medlemmar? På mig har det hittills fungerat tvärtom.

zettan
2008-10-02, 14:02
Hm, vad bra! Jag fattar inte riktigt valet Ducceklubben gjort att utomstående inte ens kan läsa i forumet. Jag har funderat på att köpa Ducati (och i så fall naturligtvis gå med i klubben) men det bromsas faktiskt lite av den här slutenheten. Och jag skulle gärna flukta lite i forumet om de modeller jag är intresserad av. Vad i hela friden tror man sig ha för fördel av slutenheten? Fler medlemmar? På mig har det hittills fungerat tvärtom.

Jag förstår dig. Men jag förstår också varför forumet är stängt. Iofs spär det väl på fördomarna om oss "Ducatister", men det är bara kul och ger ännu mer klubbkänsla.
Men många klubbar har ju samma slutenhet (guldvingeklubben etc).

När det gäller klubben och forumet lovar jag att du inte kommer att bli besviken.

Madly
2008-10-02, 22:14
Jag fattar inte riktigt valet Ducceklubben gjort att utomstående inte ens kan läsa i forumet.

Jag har nyligen köpt en Ducce :cool: och gått med SDK :cool:, tyvärr visar det sig att jag nu måste gå och lära mig Italienska för att förstå det som står på hemsidan ... någon som kan ge snabbkurs i Italenska :o

zettan
2008-10-03, 21:15
Jag har nyligen köpt en Ducce :cool: och gått med SDK :cool:, tyvärr visar det sig att jag nu måste gå och lära mig Italienska för att förstå det som står på hemsidan ... någon som kan ge snabbkurs i Italenska :o

Det är väl trevligt med italienska:confused:
Föredrar du tyska eller japanska:confused:

Tänk bara hur du kan charma tjejerna i baren sen... Det funkar säkert bättre än tyska eller japanska.