handdator

Visa fullständig version : Årsmötesdags igen den 25 Oktober kl 18.00

Micke
2008-09-06, 12:06
Årsmöte 25 Oktober kl.18.00 hos Vätterbygdens MCK

Det kommer att vara sedvanliga Årsmöteshandlingar för att sen avslutas med fika. Vår tanke är att det skall komma igång med lite partaj efter årsmötena så som det var förr, men då är det dags att ni kommer på mötet och visar att det är något som ni vill att vi skall satsa på. Svara gärna här om ni kommer det kan va kul att se om det är några som vill skriva nått här inne i forumet

Mvh. Styrelsen

gabriel.blomberg
2008-09-09, 17:49
Årsmöte 25 Oktober kl.18.00 hos Vätterbygdens MCK

Det kommer att vara sedvanliga Årsmöteshandlingar för att sen avslutas med fika. Vår tanke är att det skall komma igång med lite partaj efter årsmötena så som det var förr, men då är det dags att ni kommer på mötet och visar att det är något som ni vill att vi skall satsa på. Svara gärna här om ni kommer det kan va kul att se om det är några som vill skriva nått här inne i forumet

Mvh. Styrelsen
Hej jag kommer Gabriel (MoonRiders)
:cool:

Goffen
2008-09-09, 18:11
Hur funkar det här igentligen? Vem är välkommen? vart exakt är det? Vad är syftet med mötet osv osv det kanske är självklart för dom flesta men eftersom jag är rätt ny här hade en mer ingående förklaring varit trevligt. mvh

Micke
2008-09-10, 12:55
Alla som är medlemmar i Smc är välkomna att komma på mötet, Som i år är hos Vätterbygdens MCK som ligger i bankeryd.

Syftet med mötet är att på ett demokratiskt sätt kunna välja in medlemmar i styrelsen, göra sin röst hörd om man har något genom att lägga in en motion till årsmötet och en motion måste vara inne till styrelsen 2 veckor innan mötet. Sen så är det ju trevligt att kunna träffa andra från smc här i länet samt att få ett ansikte till alla namnen. Hoppas nu du inte skrämts av det här utan kommer på mötet så vi ses där.

Nilla
2008-10-13, 15:20
Alla som är medlemmar i Smc är välkomna att komma på mötet, Som i år är hos Vätterbygdens MCK som ligger i bankeryd.

Syftet med mötet är att på ett demokratiskt sätt kunna välja in medlemmar i styrelsen, göra sin röst hörd om man har något genom att lägga in en motion till årsmötet och en motion måste vara inne till styrelsen 2 veckor innan mötet. Sen så är det ju trevligt att kunna träffa andra från smc här i länet samt att få ett ansikte till alla namnen. Hoppas nu du inte skrämts av det här utan kommer på mötet så vi ses där.

Jag är oxå ganska ny här och undrar därför hur jag hittar till Vätterbygdens MCK i Bankeryd..? Finns det skyltar vid någon väg i närheten?
Jag arbetar delvis i Bankeryd, men kan inte påminna mig om att jag sett var de finns. Annars, vad är det för adress dit? Går ju att söka på nätet då... :rolleyes:

Goffen
2008-10-13, 16:29
Är du sugen på att gå kan du ju hämta upp mig i vaggeryd ev? Jag har en beskrivning på vägen ska ligga strax efter vidablick om man åker igenom bankeryd....

Nilla
2008-10-13, 16:37
Är du sugen på att gå kan du ju hämta upp mig i vaggeryd ev? Jag har en beskrivning på vägen ska ligga strax efter vidablick om man åker igenom bankeryd....

Okej. Då vet jag var det är! :p Inte omöjligt att vi kan hämta upp dig. Men vi har inte riktigt bestämt oss än om vi ska åka. Eftersom vi vill gå både jag o maken, så behövs det kanske barnvakt för kvällen. Hade du tänkt stanna på Halloween-partyt som Vätterbygdens MCK har där sen då?

Goffen
2008-10-13, 19:34
Okej. Då vet jag var det är! :p Inte omöjligt att vi kan hämta upp dig. Men vi har inte riktigt bestämt oss än om vi ska åka. Eftersom vi vill gå både jag o maken, så behövs det kanske barnvakt för kvällen. Hade du tänkt stanna på Halloween-partyt som Vätterbygdens MCK har där sen då?

Nä det hade jag ju inte tänkt iofs.

Micke
2008-10-13, 21:40
Här är en liten vägbeskrivning.

1487

Hälsningar Micke

Nilla
2008-10-14, 12:03
Nä det hade jag ju inte tänkt iofs.

Det låter ju bra, eftersom vi inte heller hade tänkt det..! :p
Men då vi fått löfte om att vi kan ta med lilltjejen, så lutar det väl åt att vi åker...
Så om du vill åka med oss, så kan du väl skicka mig ett mail med tel. nr så att vi kan ringa dig när vi är på väg..? Vi åker väl vid 17-tiden hemifrån... :)

Nilla
2008-10-14, 12:07
Här är en liten vägbeskrivning.

1487

Hälsningar Micke

Tusen tack! :)
Nu hittar vi garanterat dit..!
Ska bli kul!! :D