handdator

Visa fullständig version : Gruskurs Steg I, extra insatt kurs den 28:e september

vormannen
2008-09-02, 09:40
Hej alla härliga bikers!
Det "small" bara till så var den extra insatta kursen för Steg I fullbokad.

Jag funderar på en grej: Skulle det vara intressant att kunna anmäla sig på en intresselista, så kanske vi kan styra upp efterfrågan bättre?

På så vis kanske vi kan pyssla till det så att kanske alla har en chans att komma med (vilket naturligtvis är vår ambition).

Vad sägs .. kommentarer?

Mvh Peter Janulf

peakupnorth
2008-09-03, 09:44
Jo jag hänger gärna på 2 an när jag kommer hem. Varför inte göra ett E-mail utskick till med medlemmarna på SVMC.se?

vormannen
2008-09-03, 21:25
Jo jag hänger gärna på 2 an när jag kommer hem. Varför inte göra ett E-mail utskick till med medlemmarna på SVMC.se?

Bra förslag, denna tar vi till oss.

Mvh Peter

vormannen
2008-09-05, 21:15
Vad tror ni om att ha en plats på regionens web sidor med utbildning där man kan registrera sitt intresse?
De som skrivit in sig får då automatiskt en prenumeration på de utskick på den kurs som de visat intresse för. Verkar det vettigt/smidigt?

Tänkte också på att folk i Malmö eller Kiruna kan ev tycka det är lite långt att köra upp emot 100mil till mitten av Sverige (i höjd med Sundsvalls-regionen) för en dagskurs eller helgkurs.. eller tänker jag fel?