handdator

Visa fullständig version : Hoj-X

Petra
2006-09-13, 16:23
Hej alla!
Ni kommer väl ihåg att kryssa in Hoj-X, den 16-18 mars i kalendern.
/ petra

Hagdahl
2006-09-14, 13:37
Självklart! Redan inbokat.

//Per

Forsberg
2006-09-14, 14:02
Tyvärr så är man redan uppbokad den helgen! :mad:

mafo
2006-09-14, 19:42
Givetvis! :cool:

Galne Dansken
2006-09-14, 23:08
Måste vara ärlig - jag var inte särskild hooked på såna kryss och sociala träffar..... :p

Men, fasigen va jag hade roligt - så även min dotter som åkte med - vi är på plats igen....

Ella
2006-09-15, 16:49
Måste vara ärlig - jag var inte särskild hooked på såna kryss och sociala träffar..... :p

Men, fasigen va jag hade roligt - så även min dotter som åkte med - vi är på plats igen....

Jo, nog hade ni att göra alltid... ;) Det kan inte vara lätt att ha en tonårsdotter och hålla alla grabbar på avstånd... Tycker det låter bra att ni hänger med igen! :) Det lär innebära att det inte var alltför jobbigt i alla fall... :D

Lone Wolf
2006-09-19, 02:54
Funderar.......................................
Hmmmm sugen...................................
Tror nog att jag ska boka in mig..................

Bellman
2006-09-19, 20:49

Missade första turen men tar åxå med en dotter på nästa (inte min dotter - men va' f...n - man skall väl ha lite kul på resan)! :p

Lone Wolf
2006-09-20, 12:24
:D HeHe!!!

matti
2006-10-07, 18:46
Ja, det låter ju som om folk hade jäkligt kul på förra kryssningen, så jag kommer !:D

Ella
2006-10-09, 21:15
Ja, det låter ju som om folk hade jäkligt kul på förra kryssningen, så jag kommer !:D

Det gör du alldeles rätt i!!! :D Den här kryssningen kommer att bli ännu bättre än förra!

Nyberg
2006-10-11, 18:52
Jag kommer, ska bara ta reda ut vilka jag ska dela hytt med...:confused:

Ella
2006-10-12, 19:06
Jag kommer, ska bara ta reda ut vilka jag ska dela hytt med...:confused:

Spelar det någon roll? Du ska väl inte vara så mycket i hytten i alla fall?! ;)

@nderz
2006-10-13, 15:47
Hänger nog på jag med, pratat med några som var med förra året, skitskoj tyckte dom

Nyberg
2006-10-13, 20:18
Spelar det någon roll? Du ska väl inte vara så mycket i hytten i alla fall?! ;)

Näe, men man vill väl ha någonstans att ställa väskan, duscha och sova lite :)

aRWe
2006-10-13, 20:21
Man blir inte sjösjuk va:confused:;)

@nderz
2006-10-13, 22:21
Möjligen fyllsjuk:D

Marie
2006-10-14, 10:23
Det verkar vara en lite konstig tid på året att åka till Finland för nöjes skull. Då är det väl fortfarande såpass kallt i det landet att det inte är något överdrivet nöje att åka runt med hoj där bara som avkoppling? :confused:
/Marie

Jåke
2006-10-15, 15:56
Då är det väl fortfarande såpass kallt i det landet att det inte är något överdrivet nöje att åka runt med hoj där bara som avkoppling? :confused:
/Marie
Läs på!

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=146

Man kan tydligen roa sig utan hoj, hur det nu går till... :rolleyes:

Marie
2006-10-15, 17:09
Läs på!

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=146

Man kan tydligen roa sig utan hoj, hur det nu går till... :rolleyes:
Ja men inte tusan slänger man ut pengar på en dyr biljett till Finland om man inte tar med hojen och tar sig en närmre titt på det landet? :confused:
/Marie

Jåke
2006-10-15, 17:51
Ja men inte tusan slänger man ut pengar på en dyr biljett till Finland om man inte tar med hojen och tar sig en närmre titt på det landet? :confused:
/Marie
Vill man se Finland gör man nånting annat än köper biljett till Hoj-X.

Vilket du vet lika väl som jag...

Marie
2006-10-15, 18:44
Vill man se Finland gör man nånting annat än köper biljett till Hoj-X.

Vilket du vet lika väl som jag...

Men om man inte vill till Finland och köra hoj, varför skall man då utsätta sig för en sjöresa?:confused:
/Marie - som avskyr alla transportsätt där hon inte själv håller i spakarna....

totted
2006-10-16, 18:34
är en hemsk orkester. Men kåserierna är bra.

Ella
2006-10-16, 18:36
Man blir inte sjösjuk va:confused:;)

Drick en massa sprit så spelar det ingen roll! ;)

Ella
2006-10-16, 18:38
är en hemsk orkester. Men kåserierna är bra.

De spelar en timme per dag - sedan kommer det att finnas musik så det förhoppningsvis ska passa alla smaker! :D

Hasse
2006-10-17, 22:43
Men om man inte vill till Finland och köra hoj, varför skall man då utsätta sig för en sjöresa?:confused:
/Marie - som avskyr alla transportsätt där hon inte själv håller i spakarna....

Dä ä väl bara och fråga kapten om du får hålla lite!:D
hasse

Hasse
2006-10-17, 22:45
De spelar en timme per dag - sedan kommer det att finnas musik så det förhoppningsvis ska passa alla smaker! :D

Hej Ella !
Vilken hojtyp är du ute efter?
hasse

Marie
2006-10-18, 01:06
Dä ä väl bara och fråga kapten om du får hålla lite!:D
hasse

Lite räcker inte. Det måste i så fall vara från hamn till hamn.
Det är ytterst få människor jag klarar av att åka med, alltså som jag har tillräkligt förtroende för. En av dessa fåtaliga är Mimmi.....
/Marie

Bengt Allevad
2006-10-19, 17:29
Jag har anmält mig och tänker ha lika trevligt som på förra säsongens Hoj-X

Ella
2006-10-19, 18:06
Hej Ella !
Vilken hojtyp är du ute efter?
hasse

SV 650 el ER6 tror jag - du vet ju att jag har problem att nå ner! ;)

Ella
2006-10-29, 19:26
Du har väl inte missat att du är med i utlottningen av en kursdag på CSS om du anmäler dig till HojX före årsskiftet?!

@nderz
2006-10-29, 20:26
Du har väl inte missat att du är med i utlottningen av en kursdag på CSS om du anmäler dig till HojX före årsskiftet?!

Hur ser det ut med tillgången på biljetter, börjar dom ta slut eller kan man vänta ett tag till?

Ella
2006-10-29, 21:04
Hur ser det ut med tillgången på biljetter, börjar dom ta slut eller kan man vänta ett tag till?

Det finns biljetter kvar, men man ska inte våga vänta allt för länge så klart! Ryktet verkar ha spridit sig från de som åkte med förra året vilket är jätteskoj! :D

@nderz
2006-12-09, 00:44
Det finns biljetter kvar, men man ska inte våga vänta allt för länge så klart! Ryktet verkar ha spridit sig från de som åkte med förra året vilket är jätteskoj! :D

Då var det bokat, ser fram mot partyhelgen redan

Ella
2006-12-09, 11:20
Då var det bokat, ser fram mot partyhelgen redan

Kanon!!! Det är härligt att se så många bokningar vi redan har, fastän det är flera månader kvar till kryssningen!

För er som inte har bokat in er än - gör det innan december månad så ni är med i utlottningen av en CSS-kurs!

Ella
2006-12-18, 22:14
Halloj allesammans!

Ni som inte har bokat in er på HojX än - passa på innan årsskiftet så ni är med i utlottningen av en CSS-kurs. Det är redan över 700 personer bokade och det blir garanterat många flera knuttar än så!

PeppeNr1
2006-12-26, 17:14
Är bokad och klar och vill bara iväg!
Tror jag åker lite före... :)

Ella
2006-12-26, 17:33
Är bokad och klar och vill bara iväg!
Tror jag åker lite före... :)

Låter toppen! Då ses vi där... :) Det gäller ju er alla!

Ella
2006-12-29, 23:18
På söndag är det sista dagen för att anmäla sig till HojX och på så sätt vara med i utlottningen av en CSS-kurs. Skynda att fynda som man säger... :)

Hoppas på att träffa er på Sveriges största mc-träff på vatten!!!

österlenknutta
2006-12-31, 12:12
Hej alla!
Ni kommer väl ihåg att kryssa in Hoj-X, den 16-18 mars i kalendern.
/ petra

Någon som vet om det ordnas buss från Skåne till Stockholm och HOJ-X..??:cool:

Ella
2006-12-31, 12:47
Någon som vet om det ordnas buss från Skåne till Stockholm och HOJ-X..??:cool:

Här hittar du information om förbindelser till Siljas avgångar: http://www.silja.com/sv/usefulInformation/silja/connections.htm

Trottel
2007-01-01, 13:43
Här hittar du information om förbindelser till Siljas avgångar: http://www.silja.com/sv/usefulInformation/silja/connections.htm

ja man borde åka, då är man ju unkis igen efter tio års slaveri undrar om det är lika kul nu, som då den som lever får se

Ella
2007-01-01, 21:32
ja man borde åka, då är man ju unkis igen efter tio års slaveri undrar om det är lika kul nu, som då den som lever får se

Den här kryssningen är mer än en vanlig kryssning - den är arrangerad för de med mc-intresse! Därav flera tusen likasinnade som dessutom är partysugna! Inte helt fel va?! ;)

Trottel
2007-01-07, 15:51
Den här kryssningen är mer än en vanlig kryssning - den är arrangerad för de med mc-intresse! Därav flera tusen likasinnade som dessutom är partysugna! Inte helt fel va?! ;)
låter skit:cool: kul blir nog ett par knuttar till nämnde för polarna att jag var sugen blev fint gensvar så nu får vi se om man kan få tiden att räcka till skiftjobb + verkstad som går bättre och bättre + barn men det löser sig nog har ju alldrig sett k&k live nu längtar man till hoj sässongen så det värker hoj x kan ju bli en perfekt säsongsstart

Ella
2007-01-08, 12:19
Singelklubben: För er som är singlar erbjuder vi en möjlighet att träffa nya vänner ombord. Pris 50:-/person. Anmälan görs i samband med bokningen och endast per telefon. Antalet platser är begränsade till 50 män och 50 kvinnor. Singelklubben har två aktiviteter ombord, den första är en välkomstträff i Club Bali (däck 13) kl 17.00 den 16 mars.

Trottel
2007-01-08, 12:28
:cool:
Singelklubben: För er som är singlar erbjuder vi en möjlighet att träffa nya vänner ombord. Pris 50:-/person. Anmälan görs i samband med bokningen och endast per telefon. Antalet platser är begränsade till 50 män och 50 kvinnor. Singelklubben har två aktiviteter ombord, den första är en välkomstträff i Club Bali (däck 13) kl 17.00 den 16 mars.
jag är väldigt fundersam vad singel klubben är är det någon form av dating modell i så fall är det inget för mig obs jag är inte fördomsfull jag har bara ingen som helst aning är det inte dating baserat så kan det vara kul träffa nya vänner i samma situation kan vara kul! :cool:

Ella
2007-01-08, 15:10
jag är väldigt fundersam vad singel klubben är är det någon form av dating modell i så fall är det inget för mig obs jag är inte fördomsfull jag har bara ingen som helst aning är det inte dating baserat så kan det vara kul träffa nya vänner i samma situation kan vara kul! :cool:

Singelklubben är upplagd så här:
De som anmäler sig träffas i baren och får en fördrink samt information om vad som händer på resan. Alla hälsar på alla för att bryta isen och sedan är det bara att prata på! För de som vill kommer vi också att erbjuda speeddating, men det är ju som sagt inget måste utan för de som känner för det! Det handlar om att ge möjligheten att se vilka som är singlar på resan, ifall man nu är intresserad av det. :)

aRWe
2007-02-08, 10:05
Japp då var man anmäld, HÅLL UNDAN;)

Britta
2007-02-11, 13:19
Vi åkte förra året. SKITKUL!!! Naturligtvis åker vi i år igen. Rekommenderas varmt. :D

Ella
2007-02-11, 19:03
Vi åkte förra året. SKITKUL!!! Naturligtvis åker vi i år igen. Rekommenderas varmt. :D

Roligt att ni kommer igen!!!

Mårdis
2007-03-14, 19:49
Jaha, då är det snart dags att lätta ankare å segla ut på årets Hoj-X :D
Vi är ett kompisgäng på 18 glada knuttar som kommer att göra vad vi kan för att höja stämningen ombord och göra båten allmänt osäker!
Själv har jag börjat öva in alla Knutters texter och sjunga upp mig inför helgens två spelningar. Ni vet väl att samma slogan gäller för stryktipset som på spelning med Knuttarna?
"Den som vet mest vinner!"

Maria Nordqvist
2007-03-15, 08:38
LÖrdag 14.00-15.00 är det Knutters Quiz i puben Old Port. Då har du stora chanser att vinna Mårdis. Vi tar emot anmälningar på båten; max 10 lag á 5 pers. Den som kan mest om Knutters låtar och texter vinner!
Om några timmar packar vi bilen och åker.