handdator

Visa fullständig version : Behjärtansvärd kortege den 23/8-08

pav
2008-08-14, 20:34
Samling i Kukkolaforsen 23 augusti klockan 10.30, http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3753922

Bara hoppas på vackert väder och många hojar :)

Tuula K
2008-09-12, 07:25
Som utflyttad norrlänning går jag ibland in på Norrbottens forum för att försöka läsa mig till om vad som händer inom den här världen där uppe.
Undrar nu hur det gick med detta arrangemang? Vore kul att få lite rapport om det.
Vänliga hälsningar
Tuula K

pav
2008-09-29, 22:49
Som utflyttad norrlänning går jag ibland in på Norrbottens forum för att försöka läsa mig till om vad som händer inom den här världen där uppe.
Undrar nu hur det gick med detta arrangemang? Vore kul att få lite rapport om det.
Vänliga hälsningar
Tuula K

...och körde pga sjuka barn. Bor dock efter vägen och jag noterade en (!) motorcykel som passerade norrut och det verkade vara arrangörens HD. Fler kan ha anslutit efter vägen men men...

Nästa år har jag inte planerat in några sjuka barn så om fler korteger anordnas, åker jag också. Om du Tuula kommer blir vi kanske tre :)

Tuula K
2008-10-09, 13:54
[QUOTE=pav;27343
Nästa år har jag inte planerat in några sjuka barn så om fler korteger anordnas, åker jag också. Om du Tuula kommer blir vi kanske tre :)[/QUOTE]

Jag hoppas verkligen att det var fler som deltog, om jag minns rätt så brukar det vara ett gäng som kör.
Nu har kylan även hittat till Stockholm men jag passerar och passeras av ett flertal MC dagligen då jag pendlar till jobbet. Säsongen är längre, det går inte att komma ifrån och det här med helårsförsäkring får ju en helt annan innebörd då man bor här. Fast det är klart, nere i Skåne kör de väl till nyår också? Fast det intressanta är att det inte är så lockande att köra nu på hösten, mentalt har jag lagt av för säsongen trots att det skulle gå utmärkt att köra vissa dagar. Det tar lite tid innan man förändrar beteenden och gamla vanor.
Hälsningar
Tuula