handdator

Visa fullständig version : MC klubb

ride free
2008-07-18, 09:20
Hej. Nån som kan rekommendera en trevlig mc klubb?

pellehbg
2008-07-18, 10:21

Hej jag kan ju börja undra var du bor då det finnes många trevliga o bra klubbar i Skåne:D

knivsta_jimmy
2008-07-18, 10:55
HA finns i nästan hela landet... :rolleyes:

ride free
2008-07-18, 10:58
Hej jag kan ju börja undra var du bor då det finnes många trevliga o bra klubbar i Skåne:D

Bor i Sjöbo kommun... Ute på landet, lååååååååååångt ute på landet:D

ride free
2008-07-18, 10:59
HA finns i nästan hela landet... :rolleyes:

Jo det kunde man ju överväga............... Eller nåt!:confused:

Rubbe
2008-07-18, 11:46
Jo det kunde man ju överväga............... Eller nåt!:confused:

Eller not... ;)

pellehbg
2008-07-18, 13:43
Bor i Sjöbo kommun... Ute på landet, lååååååååååångt ute på landet:D

Ja men gå in på vår egen hemsida alltså :DSkånes:D så kan du titta under club så har Mathias vår eminenta Webbmaster lagt upp alla klubbarna som är anslutna till SMC där fint på en karta.:cool:

ride free
2008-07-19, 09:06
Ja men gå in på vår egen hemsida alltså :DSkånes:D så kan du titta under club så har Mathias vår eminenta Webbmaster lagt upp alla klubbarna som är anslutna till SMC där fint på en karta.:cool:

Jättemycke tack för det.. Trevlig helg

ride free
2008-07-19, 09:09
Eller not... ;)

Nej precis... Omgås tyvärr inte med så fint folk;) Var ett par stycken PROSPECT's inne å körde mitt i Sjöbo igår kväll,,, Alltså hallå, det är marknad och en hel del folk ute å går... Ja, vi var ju givetvis JÄTTEIMPONERADE! och tyckte att de var hur coola som helst alltså... Tänk att de vågar göra det:eek:,,, FANTASTISKT! SUCK! Ha en trevlig helg.

SreetRiders
2008-08-13, 14:15

Det skulle ju vara StreetRiders:D

ride free
2008-08-14, 13:32
Det skulle ju vara StreetRiders:D

JA precis,,, Vi har startat eget:D:D:D:D:D... Så nu behövs det inte mer!

LC4ever
2008-08-15, 13:01
Jag lånar denna tråd för en mer specifik MC-klubb fråga.

Finns det någon Skånsk "Grusbus"-klubb?
Dvs en klubb för adventure-hojjar typ KTM-adventure, BMW-GS, African-Twin som kör mycket skogs/grus-vägar.

Marie
2008-08-15, 13:17

Dvs en klubb för adventure-hojjar typ KTM-adventure, BMW-GS, African-Twin som kör mycket skogs/grus-vägar.

BMW-klubben (http://bmw-klubben.se) har en del sådana aktiviteter och en bunt eldsjälar här nere.
Man är inte sådär märkesfixerade, utan släpper in en hel del hermeliner bland kattrackorna... :rolleyes::p

Mathias
2008-08-16, 19:28

Precis som Marie säger så är det BMW klubben eller så FMCK (http://www.fmck.se/karer_forbund/forbundssidor/skane.htm) i övrigt vet jag ingen annan som är så "specifik".