handdator

Visa fullständig version : BKK på Molanda?

Lurch
2008-07-08, 08:00
Hej! Lurch här, en av medlemmarna i 99 RiderZ Jamtland.

Tänkte bara höra om SMC har funderat på Molanda-banan i Järpen som ett alternativ för BKK-kurser? Vi har fått chansen att provköra och det var en riktigt kul bana! Personalen på Kall Autolodge (som står för bygget) är väldigt serviceminded och vill se till att banan kommer till maximal användning.

Just nu pågår byggnationer av avåkningszoner med mera.

Filmklipp (http://www.youtube.com/watch?v=DdPwklSDFhY)

Bilder (http://s113.photobucket.com/albums/n229/eralaek/2008-06-17%20Molanda/?albumview=slideshow&mediafilter=images)

/Lurch

Galne Dansken
2008-07-08, 10:25
Wow - vilkan bana :)

Niklasinorr
2008-07-08, 12:03
Wow - vilkan bana :)

Skitcoolt! Jag vill också testa den!

Leif H..oj
2008-07-08, 12:55
.....Molanda-banan i Järpen som ett alternativ för BKK-kurser? .......banan kommer till maximal användning........nu pågår byggnationer av avåkningszoner....
/Lurch

Halloj, som jag lade in i Jämtlands forum "Fortbildning" så verkar denna suga skönt. Där gör vi PR för BKK i Ö-vik 6 september också. När blir den här Molandabanan klar för körning? SMC Västernorrland är alltid intresserade av att samverka med andra distrikt på andra banor. Då blir utbudet till våra medlemmar bättre och fler får chansen bli säkrare bakom styret :).

Pärallan
2008-07-08, 16:39

Tänkte bara höra om SMC har funderat på Molanda-banan i Järpen som ett alternativ för BKK-kurser? ]

/Lurch

Jo vi har funderat på molanda men kanske inför nästa säsong, det är min förhoppning om att vi kan genomföra det då.

Niklasinorr
2008-07-08, 17:21
Jo vi har funderat på molanda men kanske inför nästa säsong, det är min förhoppning om att vi kan genomföra det då.

Hojta till då så kommer Per (#46) och jag drullandes. Vi har hittils arrangerat kurser i Härnösand, Ö-vik, Lycksele, Skellefteå och Finland. I höst kör vi Ö-vik och Fällfors, 6-7 september.

Pärallan
2008-07-08, 17:27
Hojta till då så kommer Per (#46) och jag drullandes. Vi har hittils arrangerat kurser i Härnösand, Ö-vik, Lycksele, Skellefteå och Finland. I höst kör vi Ö-vik och Fällfors, 6-7 september.

Jo ni finns i mina planer för detta. Vi får höras vidare om detta i Höst.

2008-07-08, 18:42
Vi har ju prat lite om körnig på gokartbanorna runt Östersund!

Men det här var ju en riktig banan:D

Nu blev jag grymt sugen på att köra:p

När ska jag och Niklas komma och köra kurs där?

Per

Gunsan
2008-07-08, 20:48
Åhhh vilken bana, får jag vara med o leka?

Fast jag inte är Jämtlänning eller Norrläning utan bara stockholmare:rolleyes:

/Maria

HighfidelitY
2008-07-09, 09:41
Ah! Det här låter ju helt suveränt! Jag såg att ni i 99Riderz skulle köra i september å blev grymt sugen att haka på, men jag skulle nog gärna gå BKK först, så man vågar lite!:D

Men Övik är ju inte så långt bort! Får nog ta å åka dit!

Theel
2008-07-12, 20:00

Tänkte bara höra om SMC har funderat på Molanda-banan i Järpen som ett alternativ för BKK-kurser? Vi har fått chansen att provköra och det var en riktigt kul bana! Personalen på Kall Autolodge (som står för bygget) är väldigt serviceminded och vill se till att banan kommer till maximal användning.

Just nu pågår byggnationer av avåkningszoner med mera.

Filmklipp (http://www.youtube.com/watch?v=DdPwklSDFhY)

Bilder (http://s113.photobucket.com/albums/n229/eralaek/2008-06-17%20Molanda/?albumview=slideshow&mediafilter=images)

/Lurch

Hej Lurch
Styrelsen och Instruktörerna kommer i höst att diskutera framtida kurser och avrostningar . Vi har även behov av nyrekrytering av instruktörer och ser gärna att intresserade tar kontakt med oss i styrelsen. Möjlighet finns att gå kostnadsfria centrala Instruktörskurser.
Filmklippet var bra. Men jag fick inte fram några bilder, kanske min anslutning är för slö.
Hör gärna av dig till undertecknad.
Mvh. Göran R Theel
Ordförande SMC Jämtlands distriktet.
theelipilis@live.se
070-364 45 41

Lurch
2008-08-03, 15:50
Hej igen!
Vi planerar att köra ett test-event i september för att se om det går att köra bankörning där, eventuellt finns det ett par platser över! Några frågetecken att räta ut bara: Datum, kostnad, depå-utseende med mera.

Pärallan
2008-08-03, 18:30
Hej igen!
Vi planerar att köra ett test-event i september för att se om det går att köra bankörning där, eventuellt finns det ett par platser över! Några frågetecken att räta ut bara: Datum, kostnad, depå-utseende med mera.

Hej!
Jag tänker följa med för att kolla in banan när ni åker dit om inte min sambo jobbar då.

Ricken
2008-09-09, 22:43
Hej människor.

Jag har hjälpt Lurch o rodda bandagen vi hade här i helgen.
det blev en succe skulle jag vilja säga.
Banan är väldigt rolig, så vi skulle väldigt gärna se att det blir en smc kurs där, gärna i vår.

Hur många pers behöver ni för att köra en kurs?

HighfidelitY
2008-09-14, 20:57
Hej människor.

Jag har hjälpt Lurch o rodda bandagen vi hade här i helgen.
det blev en succe skulle jag vilja säga.
Banan är väldigt rolig, så vi skulle väldigt gärna se att det blir en smc kurs där, gärna i vår.

Hur många pers behöver ni för att köra en kurs?

Hej!
Kommer precis från en instruktörsutbildning i Karlskoga där jag snackade med Per och Niklas som är dom två nordligaste sporthojsinstruktörerna. MINST 20 personer behövs men helst fler. Vad man har för hoj kvittar då alla delas upp i olika grupper efter hastighet.

Jag personligen skulle gå och får med mig 4 helt säkert, kanske fler.

Å då fattas det ju inte så många! Så peppa alla era hojpolare att visa intresse så fixar vi hop det!

ps Efter att ha kört fyra pass med Niklas som instruktör skulle INGEN tacka nej till en kurs! Det var tamejfan (Ursäkta språket!) det absolut roligaste jag någonsin gjort! :) ds

Ricken
2008-09-21, 23:15
Hej!
Kommer precis från en instruktörsutbildning i Karlskoga där jag snackade med Per och Niklas som är dom två nordligaste sporthojsinstruktörerna. MINST 20 personer behövs men helst fler. Vad man har för hoj kvittar då alla delas upp i olika grupper efter hastighet.

Jag personligen skulle gå och får med mig 4 helt säkert, kanske fler.

Å då fattas det ju inte så många! Så peppa alla era hojpolare att visa intresse så fixar vi hop det!

ps Efter att ha kört fyra pass med Niklas som instruktör skulle INGEN tacka nej till en kurs! Det var tamejfan (Ursäkta språket!) det absolut roligaste jag någonsin gjort! :) ds
Då ska vi se vad vi kan göra. Tack

HighfidelitY
2008-11-23, 22:45
Japp!
Nu ska det bli av. BKK på Molanda. Jag har nu gått hela SMC:s instruktörsutbildning och är en alldeles färsk råpeppad Jämtländsk mc-instruktör. Jag har dessutom pratat med Sveriges vassaste instruktörer om att komma (tro mig! Dom är blixtsnabba! -å snälla med!:) )

Så nu saknar vi bara deltagare. Hur många är intresserade av en BKK på Molanda?

Undersöker datum just nu och vi hoppas få till det här i Juni så ni har chansen att åka på fler kursdagar under sommaren, för det kommer ni vilja...

Tell me! Hur många är ni som vill?

// Jocke

Leif H..oj
2008-11-23, 23:02
............
Så nu saknar vi bara deltagare. Hur många är intresserade av en BKK på Molanda?

Undersöker datum just nu och vi hoppas få till det här i Juni så ni har chansen att åka på fler kursdagar under sommaren, för det kommer ni vilja...

Tell me! Hur många är ni som vill?

// Jocke

Jag är intresserad och kanske en Waxmaster vill hänga på. Vi har samma initialer. Om tiden passar in så kör vi.

Lurch
2008-11-24, 10:52
Jag är intresserad! Släng upp en tråd på sporthoj.com och på 99.riderz.com också vetja!

HighfidelitY
2008-11-24, 10:58
Släng upp en tråd på sporthoj.com och på 99.riderz.com också vetja!

Japp! Men jag väntar tills vi har förslag på datum! Men det blir ganska snart! :)

Pärallan
2008-11-24, 17:49
Efter helgens storkurs så har vi i Jämtland nu fått en ny instruktör, Joakim Wassberg från Östersund.:)
Vi har också nu börjat vårat vinterarbete där det ingår att få till en BKK-kurs på molanda.
Vi återkommer senare i detta ämne..

Ricken
2008-12-08, 14:49
Lysande, det här kommer bli kul.

HighfidelitY
2008-12-08, 15:58
BKK är nu planerad på Molanda den 13:e 14:e juni. Det kommer att bli hur kul som helst! Kommer att vara perfekt väder och supergrepp i asfalten!:D

// Jocke

Ricken
2008-12-11, 15:33
BKK är nu planerad på Molanda den 13:e 14:e juni. Det kommer att bli hur kul som helst! Kommer att vara perfekt väder och supergrepp i asfalten!:D

// Jocke
Vart bokar jag?

Måste med!!

Kan vi sprida det här på "vårt" klubbforum eller är det hysch pysch?

Pärallan
2008-12-11, 15:50
Vart bokar jag?

Måste med!!

Kan vi sprida det här på "vårt" klubbforum eller är det hysch pysch?

Bokning kommer att kunna göras via svmc.se men den är dock inte öppen än.
Sprid gärna detta det är absolut inget hysch-pysch.
Intresseanmälan kan göras till mig på e-post nilsson.per@telia.com så kan jag hålla er underrättad, dessutom får ni förtur om det skulle bli fullbokat vilket jag hoppas att det blir..

Pärallan
2009-02-04, 18:36
Hej hopp alla!
Arbetet med att få ihop BKK körningen pågår för fullt och vi hoppas att kunna öppna anmälning i Mars. Så länge kan ni kolla in banan http://www.kallautolodge.com//index.php?option=com_content&task=view&id=121&Itemid=246
Ha de

Asch
2009-04-29, 08:15
Hej hopp alla!
Arbetet med att få ihop BKK körningen pågår för fullt och vi hoppas att kunna öppna anmälning i Mars. Så länge kan ni kolla in banan http://www.kallautolodge.com//index.php?option=com_content&task=view&id=121&Itemid=246
Ha de

Hur går det? När öppnar anmälan?
Jag är sugen som F*N men söker inte semester innan jag vet om att det blir av.
Dess utom har jag anmält mig som frivillig att hjälpa till så information skulle vara trevligt.

En uppdatering om hur det går skulle vara NICE.

HighfidelitY
2009-05-01, 20:34
Hur går det? När öppnar anmälan?
Jag är sugen som F*N men söker inte semester innan jag vet om att det blir av.
Dess utom har jag anmält mig som frivillig att hjälpa till så information skulle vara trevligt.

En uppdatering om hur det går skulle vara NICE.

Hej!
Per håller just nu på att försöka fixa med anmälan på hemsidan. Sen kör vi! ;)

// Jocke

Asch
2009-05-02, 15:18
Hej!
Per håller just nu på att försöka fixa med anmälan på hemsidan. Sen kör vi! ;)

// Jocke

KALAS BRA

Ricken
2009-05-04, 20:41
Kul att det rör på sig.

Tänkte bara tipsa om att man kan "tjuvträna" lite med oss på molanda 30/5.

Kolla på www.99riderz.com/forum :)

HighfidelitY
2009-05-09, 13:46
Anmälan kommer upp senast Onsdag 13:e maj. Först till kvarn gäller. Kommer bara att kosta 750 kronor och då ingår lunch och förfriskningar på plats!

Nu kör vi ! :)

// Jocke

HighfidelitY
2009-05-13, 20:37
Här är länken till anmälan!

http://svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=6086

Asch
2009-05-17, 19:27
Jag har anmält mig... Kul att det blir av, ser fram emot det ordentligt.
Ska bli riktigt skoj att lära sig lite mer. Sitter på ett hotell i skottland nu och önskar jag hade bågen med mig men icke.

Ska iväg med 99riderz och Motorexpo och tjuvträna den 30/5 så denna sommar kommer bli riktigt fin.

Någon mer som har anmält sig till BKK'n??

Hasse66
2009-05-19, 21:34
Jag har anmält mig... Kul att det blir av, ser fram emot det ordentligt.
Ska bli riktigt skoj att lära sig lite mer. Sitter på ett hotell i skottland nu och önskar jag hade bågen med mig men icke.

Ska iväg med 99riderz och Motorexpo och tjuvträna den 30/5 så denna sommar kommer bli riktigt fin.

Någon mer som har anmält sig till BKK'n??

Jajamen jag har anmält mig till bkk!

Pärallan
2009-06-10, 19:04
Vi var idag och kollade banan och det ser jättebra ut, äntligen så kommer det att bli av med en BKK i Jämtland..........
Ses på Lördag:)

HighfidelitY
2009-06-10, 19:19
Finns några platser kvar för dom som vill prova denna fina bana!

http://www.kallautolodge.com//index.php?option=com_content&task=view&id=34&Itemid=151

Anmäl er till Per! http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=6086

2009-06-10, 22:10
I morgon packar vi våra hojar i bussarna för att resa nordväst för fösta gången:D

Hoppas banan är lika fin i verkligheten som den är på bild:)

Vi ses Per G

Syster-Tysk
2009-06-11, 16:17
Med tanke på vädret så funderar jag på om någon har ett Depåstöd fram, ett sådant som lyfter under ändarna på framgaffeln. Jag har inte fått hem mitt som är beställt utan har bara bak.

Eftersom man kanske vill byta till däck med bättre fäste på vått underlag, så vore det en god gärning om någon tog med sitt!

Någon som har?

(och Per, nej, sorry! Det du har som du lyfter under kåpan funkar nog inte.. ;) )
Mvh Jonas

HighfidelitY
2009-06-11, 17:27
Med tanke på vädret så funderar jag på om någon har ett Depåstöd fram, ett sådant som lyfter under ändarna på framgaffeln. Jag har inte fått hem mitt som är beställt utan har bara bak.

Eftersom man kanske vill byta till däck med bättre fäste på vått underlag, så vore det en god gärning om någon tog med sitt!

Någon som har?

(och Per, nej, sorry! Det du har som du lyfter under kåpan funkar nog inte.. ;) )
Mvh Jonas

Jag har ett biltema om du törs använda det? ;)

Syster-Tysk
2009-06-11, 17:44
Jag har ett biltema om du törs använda det? ;)

Låt oss prova! :D

Om du törs låna ut det!? ;)

Det låter som vi tar oss en titt på banan i morgonkväll, kommer du dit?

Pärallan
2009-06-11, 17:53
Hej Hopp!
En liten vägbeskrivning för er som inte varit dit tidigare. Ca 4 kilometer efter bron i Järpen vid Undersåker kyrka svänger man av mot MO. Följ sedan skyltar mot Mo och Molanda flygfält. Vi kommer givetvis också skylta själva.

Väl mött på Lördag......

Pärallan
2009-06-13, 21:26
Ett stort tack till er alla deltagare som trotsade vädret och körde i dag på Molanda. Hur kul som helst att vi äntligen kommit igång med BKK kurs även i Jämtland. Detta gör vi igen eller hur?
För mig personligen var detta en viktig lärdom av hur man arrangerar en BKK.
Många missar gjordes,men när vi nu vet så kan vi förbättra oss. Detta var ju trots allt första gången som vi körde, men inte sista. Planering av nästa kurs har redan påbörjats.

Så åter igen ett stort tack till er deltagare och instruktörer som gjorde denna gråa blöta dag mycket roligare......

HighfidelitY
2009-06-13, 23:13
Jag blev också blöt... Trots att jag inte fick köra!:mad:

Bilderna: http://forum.svmc.se/showthread.php?p=45548#post45548

Tack till alla deltagare och ett extra stort tack till Per, Janne, Stefan, Jonas och Nikolaus! Hoppas ni vill komma tillbaka och köra mer på Molanda, vore kul och se er köra på torrföre också!:cool:

Tack Gill för den goda maten, Mats för kaffet och Göran för resten! :)

Syster-Tysk
2009-06-14, 08:19

Tack till alla deltagare och ett extra stort tack till Per, Janne, Stefan, Jonas och Nikolaus! Hoppas ni vill komma tillbaka och köra mer på Molanda, vore kul och se er köra på torrföre också!:cool:

Tack för ert jobb med denna dagen, bra service och väl organiserat trots er första gång!

Javisst ställer vi upp på det, fixa torrföre så kommer vi! :D

Det sagt, så var det trevligt trots regnet. Vi ses!

/J

2009-06-14, 21:32

Tack Gill för den goda maten, Mats för kaffet och Göran för resten! :)

Snygga bilder:)

Nu blev jag besviken då jag inte var med på något foto med hojen:(
Man samlar ju lite bilder och tapetserar väggarna här hemma, och regnbilder är ju inte så vanliga!
Framför allt inte bra bilder!

Hoppas nu på dom rörliga bilderna bara:);)

Per

2009-06-14, 21:36
Tack för ert jobb med denna dagen, bra service och väl organiserat trots er första gång!

Javisst ställer vi upp på det, fixa torrföre så kommer vi! :D

Det sagt, så var det trevligt trots regnet. Vi ses!

/J

Kan inte mer än hålla med "Tysken" om att det var en trevlig helg vi hade med bra deltagare och en kul bana!:):)

Trots blöta kallingar under ett läckande regnställ:o så hade vi kul hela dagen:D

Nästa gång slår vi på stortrumman när vi kör Bkk, nu när vi vet att banan och organisationen fungerar alldeles utmärkt!

HighfidelitY
2009-06-15, 13:21
Snygga bilder:)

Nu blev jag besviken då jag inte var med på något foto med hojen:(
Man samlar ju lite bilder och tapetserar väggarna här hemma, och regnbilder är ju inte så vanliga!
Framför allt inte bra bilder!

Hoppas nu på dom rörliga bilderna bara:);)

Per

Hemskt ledsen att ni inte kom med på stillbild! Hela huvudet var som ett yrväder i lördags eftermiddag! Som tröst kan jag meddela att man ser en kille på en Honda uiiiiila ur bild i en videosekvens! ;)

2009-06-16, 13:12
Hemskt ledsen att ni inte kom med på stillbild! Hela huvudet var som ett yrväder i lördags eftermiddag! Som tröst kan jag meddela att man ser en kille på en Honda uiiiiila ur bild i en videosekvens! ;)

Kan du dela med dig av det materialet;):)

HighfidelitY
2009-06-16, 19:06
Kan du dela med dig av det materialet;):)

Hmmmm, hur var det nu med egen träning på Mittsverige? :D

Närå, det kommer... Ska bara klippa ihop nåt först! :rolleyes:

2009-06-16, 19:22
Hmmmm, hur var det nu med egen träning på Mittsverige? :D

Närå, det kommer... Ska bara klippa ihop nåt först! :rolleyes:

Jodå;) Tjänster och gentjänster:D Det fixar jag på momangen;)

HighfidelitY
2009-06-17, 15:27
Jodå;) Tjänster och gentjänster:D Det fixar jag på momangen;)

Å nu är min del av avtalet klart! ;) Vill du ha den i bättre upplösning så bara let me know!

http://forum.svmc.se/showthread.php?p=45800#post45800

2009-06-17, 23:26
Å nu är min del av avtalet klart! ;) Vill du ha den i bättre upplösning så bara let me know!

http://forum.svmc.se/showthread.php?p=45800#post45800

Skitsnyggt gjort:D:D

Dig tror jag att vi skall anlita på fler körningar!!

Per (i fiskardräkten:cool:)

Syster-Tysk
2009-06-17, 23:28
Skitsnyggt gjort:D:D

Dig tror jag att vi skall anlita på fler körningar!!

Per (i fiskardräkten:cool:)

ELLER HUR!!! :D

HighfidelitY
2009-06-18, 21:30
Fiskardräkt is the sh*t! :) Jag filmar er gärna fler gånger! Med eller utan fiskardräkt! :D

Lurch
2009-07-01, 11:01
Kul att det blev av! Själv kunde jag dessvärre inte medverka.

Nu ser jag på bilderna att ni körde moturs, men en sak är värd att notera om ni kör medurs nästa gång. Långrakan är lagd med avrinning åt båda håll vilket innebär ett knappt märkbart krön i mitten av banan. Om man kommer med gött nerlägg in på rakan så kommer man alltså att passera över krönet strax efter apex. Detta ledde till ett antal omkullåkningar när vi var där och körde med 99 RiderZ.

Syster-Tysk
2009-07-01, 12:02
Hej, ja du får väl försöka komma nästa gång, tror det blir i slutat av sommaren, kolla med SMC Jämtland. :)

Jo, vi körde banan åt båda hållen då vi kom dagen före för att inspektera banan, och märkte att, som det flesta bil/gokart-banor så flyter den bättre åt motsatt håll för MC.

MEN, vi provade även att köra medurs ett pass för att de skulle få prova det också. Det blir ju en helt ny bana, och kurvorna nyper helt plötsligt!

Väl mött nästa gång!

Mvh Jonas

HighfidelitY
2009-07-06, 20:31
Kul att det blev av! Själv kunde jag dessvärre inte medverka.

Om intresse finns dvs. vi får nog många deltagare siktar vi på en 2-dagars BKK på Molanda ganska tidigt nästa säsong. Ingenting mer där i år.

Istället kan man åka till Mittsverigebanan 14-16 augusti och Bergringen i Svenstavik den 22:a augusti.

Ses på banan! :D

Jocke - MCT ansvarig och grundinstruktör SMC Jämtland.

Ricken
2009-07-22, 11:43
Om intresse finns dvs. vi får nog många deltagare siktar vi på en 2-dagars BKK på Molanda ganska tidigt nästa säsong. Ingenting mer där i år.

Istället kan man åka till Mittsverigebanan 14-16 augusti och Bergringen i Svenstavik den 22:a augusti.

Ses på banan! :D

Jocke - MCT ansvarig och grundinstruktör SMC Jämtland.

Om ni funderar på något datum så får ni gärna skicka ett mail till mig, ricken@99riderz.com, dels för att jag ev vill vara med men sen så att inte vi bokar in något med allt för litet intervall däremellan. Varken ni eller vi vill att det ska bli lite folk på någon av våra körningar. :)

HighfidelitY
2009-07-25, 11:14
Om ni funderar på något datum så får ni gärna skicka ett mail till mig, ricken@99riderz.com, dels för att jag ev vill vara med men sen så att inte vi bokar in något med allt för litet intervall däremellan. Varken ni eller vi vill att det ska bli lite folk på någon av våra körningar. :)

Vi kommer att planera detta under hösten då vi måste se till att ta det när det finns lediga Sporthojsinstruktörer. Men vi hoppas få till det i juni.

Ricken
2009-07-31, 12:59
Vi kommer att planera detta under hösten då vi måste se till att ta det när det finns lediga Sporthojsinstruktörer. Men vi hoppas få till det i juni.

http://op.se/are/1.1233378

Pratade med Anders idag, han tror att det kommer gå o lösa men vi kommer inte köra något mer nu iår, vi får sikta på nästa år helt enkelt.

HighfidelitY
2009-08-04, 23:58
http://op.se/are/1.1233378

Pratade med Anders idag, han tror att det kommer gå o lösa men vi kommer inte köra något mer nu iår, vi får sikta på nästa år helt enkelt.

Shit vad trist! Hoppas det löser sig! Är jävligt less på att motorcyklar alltid hamnar i skottlinjen... :mad:

Ricken
2009-12-30, 09:22
Shit vad trist! Hoppas det löser sig! Är jävligt less på att motorcyklar alltid hamnar i skottlinjen... :mad:
Ja, jag har pratat med Kall om sommarens aktiviteter och väntar på att Anders ska återkomma när han får besked ifrån kommunen.
Men vi har väl förhoppningen om att kunna köra en 2-dagars i början på sommaren.

Pärallan
2009-12-30, 22:59
Vi får verkligen hoppas på att det löser sig med alla tillstånd.....
SMC planerar att köra en tre dagars kurs på försäsongen och en endags kurs i september

Ja, jag har pratat med Kall om sommarens aktiviteter och väntar på att Anders ska återkomma när han får besked ifrån kommunen.
Men vi har väl förhoppningen om att kunna köra en 2-dagars i början på sommaren.

Nicxter
2010-04-25, 16:31
Hej på er!

Hur blir det med Molanda i år?
Jag har blivit sjukt sugen på mer bankörningar efter en dag på gocartbanan, i Övik med HighfidelitY med flera i lördags, då vi hade instruktörsavrostningar.

//Niklas - Sundsvall

Ricken
2010-04-26, 11:04
Hej på er!

Jag har blivit sjukt sugen på mer bankörningar efter en dag på gocartbanan, i Övik med HighfidelitY med flera i lördags, då vi hade instruktörsavrostningar.

//Niklas - Sundsvall
Vi ligger i startgroparna, kommer göras en tråd i bandagar/kurser på sporthoj oxå när det är klart. Kommer nog göra en tråd i er del där med. :)

Pärallan
2010-04-26, 12:00
Hej på er!

//Niklas - Sundsvall

SMC Kör på Molanda den 18-20 Juni och 3 Sept anmälan sker via hemsidan https://www2.svmc.se/school--kurser-?courseType=school&subType=all

HighfidelitY
2010-04-26, 12:12
Nu är miljötillståndet klart också! Så nu vet vi att vi får köra! :)

Hoppas bara att alla som hyr banan respekterar bullergränsen så vi får fortsätta köra!

Rals
2010-04-27, 20:41
Kalasskoj!!!

Patrik Ericsson
2010-04-28, 12:25
Hej

Det har strultat till sig och Molanda är dubbelbokat av en bilklubb.

Vi har flyttat fram kursen till den 2, 3 och 4 juni 2010

Syster-Tysk
2010-04-28, 15:40
2-3:e JULI menar Patrik!

HighfidelitY
2010-04-28, 21:39
2-3:e JULI menar Patrik!

2-3 OCH 4:e JULI menar Patrik! :D