handdator

Visa fullständig version : Nästa års verksamhet

Ella
2006-10-29, 19:18
I fredags gjorde styrelsen ett studiebesök till SMCs kansli i Mora och träffade bland annat vår nya generalsekreterare Jesper. Det var ett mycket trevligt och informativt möte! Därefter har SMC Västmanlands styrelse ägnat helgen åt att bla. planera nästa års verksamhet.

2006 har varit ett mycket händelserikt år då vi har dragit igång mycket mera verksamhet än vi haft tidigare och samtidigt har det varit ett jätteroligt år. Vår förhoppning är att fortsätta i samma anda och till och med kunna erbjuda flera kurser nästa år. Tillsammans med alla samarbetspartners hoppas vi på att kunna erbjuda kvalitativa utbildningar för alla typer av förare och hojar.

Håll koll på vår hemsida för där kommer vi att lägga ut vilka kurser (samt datum) vi kommer att erbjuda!

nc35
2006-11-02, 21:17
jaa! mera ban kurser vill jag ha!!. den vi var på g-åsen den va kanon, var med båda dagarna och fick gå "steg 2" andra dagen det va den bästa kursen jag varit på, tack för det!:D , hoppas ni fortsätter på det viset

Ella
2006-11-04, 21:07
jaa! mera ban kurser vill jag ha!!. den vi var på g-åsen den va kanon, var med båda dagarna och fick gå "steg 2" andra dagen det va den bästa kursen jag varit på, tack för det!:D , hoppas ni fortsätter på det viset

Roligt att du tyckte det var skoj! Jo då, vi hoppas på att kunna fortsätta i samma anda och vi tar vara på konceptet att ha kurs två dagar i rad. Då utgår jag ifrån att få se dig nästa sommar också? *ler*

nc35
2006-11-06, 18:46
kan du lita på!!. nya däck o sen är är bara att gasa:rolleyes: om inte fösäkringen går upp:mad: ,

aRWe
2006-11-09, 22:13
Då kan man ta licens och träna och tävla.

nc35
2006-11-10, 11:31
Ja licens har jag starka funderingar på, hmm det får nog bli så:D

andersy
2007-03-14, 20:59
Det står Bilagan man fick med sista nr av McFolket att det ska vara hojens dag den 28/4 och att mer info finns på www.svmc.se ,men hittar inget om det någonstans, nån som vet var det finns ??

Ella
2007-03-22, 18:45
Det står Bilagan man fick med sista nr av McFolket att det ska vara hojens dag den 28/4 och att mer info finns på www.svmc.se ,men hittar inget om det någonstans, nån som vet var det finns ??

Ärligt talat så finns det nog inte så mycket på nätet än då alla håller på att planera för fullt! Tanken är att det blir manifestation ute i hela landet 28/4. Jag gör en ny tråd om detta!

andersy
2007-03-22, 18:54
Ärligt talat så finns det nog inte så mycket på nätet än då alla håller på att planera för fullt! Tanken är att det blir manifestation ute i hela landet 28/4. Jag gör en ny tråd om detta!

Tackar för svaret då vet jag