handdator

Visa fullständig version : Instruktörsmöte i höst?

Flatslide
2006-09-13, 14:26
Blir det något möte eller träff i höst. Det hade varit intressant att få lite uppföljning av det vi har gjort i sommar och kanske dra upp lite riktlinjer inför nästa säsong.

/Henke

H-son
2006-09-13, 14:31
Blir det något möte eller träff i höst. Det hade varit intressant att få lite uppföljning av det vi har gjort i sommar och kanske dra upp lite riktlinjer inför nästa säsong.

/Henke

:D
Självklart blir det dett! Kul att du hittat till detta forum

Jag kommer att träffa Kronoberg den 21/9, vi kommer ha styrelsemöte i Blekinge strax därefter, då är det ett bra tillfälle att ta upp den iden och finna finansiering.

Jag kastar ut frågan vad vi ska hitta på då, vid en sådan uppföljning?
- En helg i Emmaboda, i mörka vintern, lite att äta och förfriskningar, sedan övernatta och jobba dagen efter... (jobbet skulle då vara summera 06, planera 07)
- Separat summering/planeringsmöte, och sedan så köra en middag på kvällen något mer centralt ställe eller vad tycker ni??

/K

Sir urban
2006-10-21, 11:14
Vad händer?

Är det nåt på gång ?

Har Mister Blekinge hunnit gå igenom utvärderingarna än och vad blev slutsatserna? (Är inte det minsta avundsjuk på det jobbet)

Finns det några planer eller ens tankar på vad som händer nästa år?

/Urban (snart hel)

H-son
2006-10-26, 20:13
Tjo Urban!
Jag uppskattar din hunger för information och suget efter att köra!

Det kommer att hända saker, vi är på god väg med diskussioner kring alla möjliga delar och allt ser bra ut!

Instruktörsmöte först, visst ska vi ha det jag vill i alla fall ut och dricka öl, visionera och sätta yuber (hur fan får man till tyskt u?!?!?) ambitiösa planer inör 2007!

Bli inte förvånad om jag slår en signal och bubblar lite om detta :-)

/K

Sir urban
2006-10-28, 20:46
Låter som du har fått bollen i rullning imponerande!

Du vet vart min telefon bor om du vill prata i den. Dricka öl? Personerna från Kalmar är ju mer eller mindre nykterister (mellan gångerna).

/Urban

PS jag kan nåt som inte du kan Ü Ü Ü

Tjo Urban!
Jag uppskattar din hunger för information och suget efter att köra!

Det kommer att hända saker, vi är på god väg med diskussioner kring alla möjliga delar och allt ser bra ut!

Instruktörsmöte först, visst ska vi ha det jag vill i alla fall ut och dricka öl, visionera och sätta yuber (hur fan får man till tyskt u?!?!?) ambitiösa planer inör 2007!

Bli inte förvånad om jag slår en signal och bubblar lite om detta :-)

/K

Flatslide
2006-10-29, 22:24
Mailet i inboxen var riktigt kul läsning. :D

Vi tackar för berömmet och hoppas på att kunna erbjuda lika mycket eller mer nästa säsong. Ang. möte så spelar platsen inte någon större roll men övernattning är inte aktuellt för min del men jag kan ju alltid dricka upp Sir (judas) Urbans öl efter som ändå får köra hem.:)

/Henke

Sir urban
2006-10-30, 21:08
Mailet i inboxen var riktigt kul läsning. :D

Vi tackar för berömmet och hoppas på att kunna erbjuda lika mycket eller mer nästa säsong. Ang. möte så spelar platsen inte någon större roll men övernattning är inte aktuellt för min del men jag kan ju alltid dricka upp Sir (judas) Urbans öl efter som ändå får köra hem.:)

/Henke

Ska du inte komma på nåt nytt partytrick =)

Ja det är alltid kul att få beröm.... Undrar när vårt distrikt uppmärksammar att vi hjälper fienden på andra sidan gränsen .....

Jag är djupt imponerad över din ORK KENNETH!

Fortsätt så och bestäm ett datum som vi får träffas =)

/Urban

Flatslide
2006-10-31, 10:33
Ska du inte komma på nåt nytt partytrick =)

Näe!

Ditt är ju att dricka upp alla öl i mitt garage:p

Sir urban
2006-10-31, 21:30
Näe!

Ditt är ju att dricka upp alla öl i mitt garage:p

mmmm jag brukar få hjälp av din granne men sanningen svider ändå, eller heter det hämnden är ljuv?

/Urban

Sir urban
2006-11-15, 21:48
Nu ska vi se om det har hänt nåt för vår käre Kenneth?

Var ju en givande diskussion för några veckor sen, vad har hänt sen eller är det motlut?

/Urban

H-son
2006-11-19, 22:26
Det enda motlut jag har är jobbet eller jobben (just nu två...)... antingen får jag växla om till en fattigare livsstil, eller så får dygnet utveckla flera timmar :p

Jag återkommer med mer info!

/Kennet

Nu ska vi se om det har hänt nåt för vår käre Kenneth?

Var ju en givande diskussion för några veckor sen, vad har hänt sen eller är det motlut?

/Urban

Sir urban
2006-11-20, 11:59
Det enda motlut jag har är jobbet eller jobben (just nu två...)... antingen får jag växla om till en fattigare livsstil, eller så får dygnet utveckla flera timmar :p

Jag återkommer med mer info!

/Kennet

Jag röstar för fler timmar på dygnet, detta skulle underlätta rejält ;)

/Urban