handdator

Visa fullständig version : Fortsättning på BKK på Gute Karting Ring????

Stig
2008-07-03, 22:39
:confused:
Här vill jag gärna få in synpunkter på om vi skall fortsätta att köra BKK på Gokartbanan i Visby! Om det blir fortsättning - DET bestämmer NI! Finns det intresse så jobbar vi vidare på att försöka boka fler tider i augusti! Bollen är ER!
Mvh //Stig MCT ansvarig SMC Gotland

Affe@Visby
2008-07-04, 16:13
Jag tycker absolut att ni skall boka fler tider i Aug-Sep. Kursen var mycket rolig och lärande. Jag återkommer gärna, med några kamrater som skulle ha nytta av detta.

haffa
2008-07-07, 15:20
:confused:
Här vill jag gärna få in synpunkter på om vi skall fortsätta att köra BKK på Gokartbanan i Visby! Om det blir fortsättning - DET bestämmer NI! Finns det intresse så jobbar vi vidare på att försöka boka fler tider i augusti! Bollen är ER!
Mvh //Stig MCT ansvarig SMC Gotland

Jaaaa,jag kommer att köra om ni fortsätter!!!

Stig
2008-07-07, 21:46
Jaaaa,jag kommer att köra om ni fortsätter!!!

Så bra!! Tacksam för positiv respons!
Försöka sprid info om åkningarna så det kommer folk när vi kör, trist när det bara kommer 4st deltagare och vi drar ihop 10 pers som ska jobba!
ALLA som varit med har tyckt att det var JÄTTEKUL och vill gärna åka fler gånger, så KOM o prova på!!!
//Stig

haffa
2008-07-10, 17:43
Ja jag har då verkligen gjort allt för att få fatt i folk som vill gå BKK...både på gokartbanan och på annan plats men det verkar som öns hojfolk antingen inte är inne på forumet eller så ställer de hojen på sommaren,inte vet jag!
Noll respons....Jag gråter krokodiltårar om körningen på gokartbanan läggs ner,jag VILL VERKLIGEN KÖRA!!!

Stig
2008-07-10, 21:49
Ja jag har då verkligen gjort allt för att få fatt i folk som vill gå BKK...både på gokartbanan och på annan plats men det verkar som öns hojfolk antingen inte är inne på forumet eller så ställer de hojen på sommaren,inte vet jag!
Noll respons....Jag gråter krokodiltårar om körningen på gokartbanan läggs ner,jag VILL VERKLIGEN KÖRA!!!

Bra Haffa att du jobbar för att få ihop folk! Tja du jag vet inte vad Gutarna gör i sommar, på onsdagsträffarna brukar det vara ca 70-80 st som åker på.
Vet inte varför det ska vara så trögt att få dom till Gokartbanekörningar? :confused:
Ska kontakta MK Gutarna för att se om vi kan få tillgång till banan igen ett antal gånger i höst!! Under tiden får vi lobba på alla knuttar vi ser!! //Stig

haffa
2008-07-11, 10:31
Ja det är ju tur att ni instruktörer trots allt håller intresset vid liv....beundransvärt!! Jag hoppar på alla jag träffar så är det bara att hålla tummarna:)

PerS
2008-07-23, 22:21
Jag fortsätter gärna broms och kurvkursen. Lärde mej otroligt mycket men har fortfarande otroligt mycket att lära.

haffa
2008-07-27, 14:54
Kommer det fler datum nu i Augusti? Jag väntar och väntar och lääängtar!!

Stig
2008-07-27, 20:11
Kommer det fler datum nu i Augusti? Jag väntar och väntar och lääängtar!!

Ska kontakta Gokartklubben för att se om vi kan få några tider i aug.
Som du sett så är det ju inte nån överdriven respons på aktiviteten...:confused:
Har inte fått indikation bland knuttar på ön att dom efterfrågar denna fantastiskt roliga o nyttiga aktivitet! (Förutom dom som prövat på, som är jätte entusiastiska)
Återkommer när jag fått till tider, håll koll på hemsidan under nyheter.
Kåir som folk! // Stig

haffa
2008-08-05, 09:19
Ska kontakta Gokartklubben för att se om vi kan få några tider i aug.
Som du sett så är det ju inte nån överdriven respons på aktiviteten...:confused:
Har inte fått indikation bland knuttar på ön att dom efterfrågar denna fantastiskt roliga o nyttiga aktivitet! (Förutom dom som prövat på, som är jätte entusiastiska)
Återkommer när jag fått till tider, håll koll på hemsidan under nyheter.
Kåir som folk! // Stig

Nu e det Augusti....:D

Stig
2008-08-05, 22:53
Väntar på svar från Gokartklubben angående nya tider, kan inte agera/planera ngt förrän jag fått grönt därifrån...:(
Håll ut! Hälsar en oxå lätt frusterad MCT ansvarig
(Ibland har man lust att citera Smaklösas låt om mördarsniglar "det är så slött att man tror dom dött"...

haffa
2008-08-06, 11:17
Väntar på svar från Gokartklubben angående nya tider, kan inte agera/planera ngt förrän jag fått grönt därifrån...:(
Håll ut! Hälsar en oxå lätt frusterad MCT ansvarig
(Ibland har man lust att citera Smaklösas låt om mördarsniglar "det är så slött att man tror dom dött"...

"Ja det som inte sker idag,sker i morgon eller en annan dag" verkar vara mottot bland hojåkare här på ön:rolleyes:

Stig
2008-08-08, 18:03
"Ja det som inte sker idag,sker i morgon eller en annan dag" verkar vara mottot bland hojåkare här på ön:rolleyes:

NU ÄR VI PÅ GÅNG!!!!!!!!!
3 tillfällen med start tisdag 12 aug kör vi BKK igen på Gute Karting Ring!
NU har ni chansen att prova denna roliga utbildningsform. Mer info om dagar, tider hittar ni här: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4301
VÄLKOMNA!!:D

McGregor
2008-08-08, 21:27
Det kallar jag tajming!!

Vi kommer naturligtvis dit när vi ändå är på ön. Jag har just packat hojen med 100 "Rörkenfoldrar".

Vi ses på tisdag!

haffa
2008-08-09, 07:45
Jaaaa...som jag väntat! Ska rassla ihop några och komma på Tisdag!!!

haffa
2008-08-12, 08:10
Trots oväder över Svedala så spår SMHI reko väder på Gotland ikväll:)

Chirre
2008-08-12, 11:36
Kommer om det inte regnar

Stig
2008-08-13, 15:38
Kommer om det inte regnar

Tjena! Kul att ni kom trots svarta moln, men med viljekraft så höll dom tätt (nästan) så vi kunde genomföra en kul o nyttig kurs!! Nästa gång blir den 2 september, så kryssa i det i almanackan redan nu!!
Kör förståndigt!
Hälsningar //Stig

haffa
2008-08-14, 07:20
Vill verkligen uppmana alla hojåkare att ta chansen att komma på BK kvällarna på Gute karting.Det MÅSTE finnas hur många som helst ute i stugorna som behöver putsa på sina kunskaper och detta är en verklig chans.
Bara för att man kör custom så betyder inte det att man INTE behöver friska upp sin körteknik....det är när man tänker så som man riskerar att kana av vägen.
BK är till för alla hojåkare och det är jättekul,jättebilligt och jättelärorikt! Likväl som att samlas på hamnen varje onsdag kan ni göra detta till en dag att samlas och fika samtidigt som ni lär er massor.
Jag hoppas verkligen att ni instruktörer orkar hålla ut tills Gotlänningarna inser att detta är toppen.
Tack för mig,jag återkommer nästa sommar!

Keep up the good work;)

McGregor
2008-08-15, 20:45
Tack för trevligt besök på kartingbanan i Visby. Efter att ha "missat" en stormig överfart på torsdagen, åkte vi tillbaka till fastlandet tidigt i morse.

Jag (vi) håller med om att körning på gokartbana är nåt av det roligaste och nyttigaste man kan göra med sin hoj. Vi uppmanar ALLA gotlänningar, oavsett hojtyp, att komma till gokartbanan den 2 och 9 september!

Trots lite mörka moln, blev det några minnesbilder från kvällen. (Vi ses väl på Rörken på måndag, Haffa?)

Roger & Jonnie

haffa
2008-08-16, 07:11
Tack för trevligt besök på kartingbanan i Visby. Efter att ha "missat" en stormig överfart på torsdagen, åkte vi tillbaka till fastlandet tidigt i morse.

Jag (vi) håller med om att körning på gokartbana är nåt av det roligaste och nyttigaste man kan göra med sin hoj. Vi uppmanar ALLA gotlänningar, oavsett hojtyp, att komma till gokartbanan den 2 och 9 september!

Trots lite mörka moln, blev det några minnesbilder från kvällen. (Vi ses väl på Rörken på måndag, Haffa?)

Roger & Jonnie

Ja planen är att köra hem hojen på Måndag och då även hinna med Rörken:-) Dock är väderutsikterna över Uppsala inte de bästa enligt SMHI:(
Vi får se,det kan ju ändra sig:) Tack för bilderna och roligt att träffa på er på Gotland.

Chirre
2008-08-16, 17:51
Jepp, kul att träffa er som var där. Kommer även den 2:e om det stämmer in med mitt schema.

Stig
2008-09-01, 17:17
Hej ALLA Gotländska knuttar/or och givetvis besökande från Sverige;)
NU är det dax igen för MC körträning på GO-kartbanan i Visby 2 sept, inskrivning från kl 17.00 Åkningarna startar kl 18.00.
VÄLKOMNA! Stig MCT ansvarig

(Vid regn inställt)

Stig
2009-01-13, 17:31
:D:D:D

Hej och god fortsättning på ER!!
Snart är det vår så vi kan börja köra hoj igen...
Planeringen för 2009 års BKK på Gute Karting Ring pågår!! :D
Återkommer på hemsidan under School/Fortbildning med exakta tider när det blir spikat! (Prel. kör vi varannan tisdag, udda vecka under maj tom aug.)
Sug på den...
Hälsningar //Stig
MCT ansvarig

Stig
2009-03-11, 17:43
:D:D:D

Hej och god fortsättning på ER!!
Snart är det vår så vi kan börja köra hoj igen...
Planeringen för 2009 års BKK på Gute Karting Ring pågår!! :D
Återkommer på hemsidan under School/Fortbildning med exakta tider när det blir spikat! (Prel. kör vi varannan tisdag, udda vecka under maj tom aug.)
Sug på den...
Hälsningar //Stig
MCT ansvarig

NU finns tider o info om årets BKK på Gute Karting Ring på hemsidan under School/Fortbildning!
Studera, o anteckna i almanackan så ni inte missar nåt! :cool:
//Stig

haffa
2009-04-26, 22:56
Finally...I´m back:D Hoppas återigen att det forsar in hojare som tänker köra på gocartbanan i sommar. Kanske en och annan vill ta en sväng på Gotland Ring också:)