handdator

Visa fullständig version : Aktiviteter i jkpg?

Goffen
2008-06-30, 19:31
Händer det nått i jönköpingstrakten? Verkar vara lite dött i denna forumsdelen i alla fall.... Ingen som kan tänka sig en räkmacka på tabergstopp eller nått ?

SJO
2008-07-01, 08:54
Hej
På vår hemsida för jönköpingsdistriktet under rubriken Club kan du se vad som händer i länet, men jag håller med dig om att under juli månad händer de inte så mycke! De är lite trist. :(

Micke
2008-07-02, 20:24
Det är bara att testa här och lägga ut ett förslag på datum så får vi se om det kan bli något av det. vem vet det kanske är många som skulle nappa på det.

Micke

Goffen
2008-07-02, 21:05
Det är bara att testa här och lägga ut ett förslag på datum så får vi se om det kan bli något av det. vem vet det kanske är många som skulle nappa på det.

Micke

Japp men jag hade hoppats att någon här hade tagit tag i arangemanget =) Annars tar vi träff hemma hos mig i slutet av nästa vecka vid grillen hehe

Goffen
2008-07-23, 08:52
Idag tänkte jag ta en runda till taberg vid 18snåret och ta en glass eller räkmacka. Nån är sugen så sväng förbi o tjöta lite.

mr_sundstrom
2008-07-26, 20:15
Jag skulle gärna träffa lite likasinnade personer, men tyvärr får det nog dröja ungefär en månad till... Väntar nämligen på den heliga lappen med foto på :)
Den oändliga pinan som infinner sig av att ha en fin hoj i garaget och inte få använda den är obeskrivlig... Som december månad när man var liten och väntade på julklappar ungefär!
Som sagt, om en dryg månad så ställer jag upp på det mesta för att få ligga ute på vägarna hehe!

//Markus

Goffen
2008-09-01, 15:31
Jag skulle gärna träffa lite likasinnade personer, men tyvärr får det nog dröja ungefär en månad till... Väntar nämligen på den heliga lappen med foto på :)
Den oändliga pinan som infinner sig av att ha en fin hoj i garaget och inte få använda den är obeskrivlig... Som december månad när man var liten och väntade på julklappar ungefär!
Som sagt, om en dryg månad så ställer jag upp på det mesta för att få ligga ute på vägarna hehe!

//Markus

Fått lappen?