handdator

Visa fullständig version : Go Kart-banekörningar med MC i Visby

Stig
2008-05-15, 21:37
Nu börjar alla puzzelbitar komma på plats, så vi äntligen kan komma igång med BKK körningar (Broms & Kurv Kurser) på Gute Karting Ring! Avsikten är att få till en körning i maj och ett antal i juni till att börja med! Kul om vi kunde få lite respons från er knuttar, här på forumet angående denna aktivitet! Info om dagar och tider kommer att finnas på websidan: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4301
Inom kort kommer vi att spika dagarna!
// Stig Göransson MCT Ansvarig SMC Gotland

Bo Westermark
2008-05-16, 20:30
Nu börjar alla puzzelbitar komma på plats, så vi äntligen kan komma igång med BKK körningar (Broms & Kurv Kurser) på Gute Karting Ring! Avsikten är att få till en körning i maj och ett antal i juni till att börja med! Kul om vi kunde få lite respons från er knuttar, här på forumet angående denna aktivitet! Info om dagar och tider kommer att finnas på websidan: http://www.svmc.se/templates/NewsPage.aspx?id=4301

Jag kommer iaf att åka ett par gånger i juni.

Ella
2008-05-17, 07:31

Åh va skoj! Hoppas det kommer lite gotlänningar då och inte bara turister från fastlandet som redan vet vad det handlar om! Inget ont med det - jag önskar att jag själv var en av dessa turister som dök upp på banan i sommar men det är lite för långt från England... ;)

Lycka till!

Robin
2008-05-25, 21:09
Jepp jag kommer

Robin
2008-05-27, 20:53
Jo de va skit skoj:)

Stig
2008-05-31, 21:50
Jo de va skit skoj:)

Roligt att du gillade denna form av fortbildning!
Det är syftet; att ha kul och samtidigt träna upp sin färdighet som motorcyklist! Hoppas att fler anammar denna aktivitet framöver!!
Hälsningar från instruktörsgänget!

Bo Westermark
2008-05-31, 21:56
Roligt att du gillade denna form av fortbildning!
Det är syftet; att ha kul och samtidigt träna upp sin färdighet som motorcyklist! Hoppas att fler anammar denna aktivitet framöver!!
Hälsningar från instruktörsgänget!

Stig, va kul att Ni kommit igång. GRATULERAR

haffa
2008-06-20, 12:22
Jag hoppas ni fortsätter köra över hela sommaren,kommer ner i mitten på Juli och vill ju också vara med:D
Gör på Rörken annars men köra på Gotland vore SÅ kul:cool:

Stig
2008-06-22, 21:53
Jag hoppas ni fortsätter köra över hela sommaren,kommer ner i mitten på Juli och vill ju också vara med:D
Gör på Rörken annars men köra på Gotland vore SÅ kul:cool:

Hej Haffa!
Vi har 2 gokartbanekörningar inbokade, 24/6 o 1/7.
Efter dom vet jag inte hur det blir, hittills har intresset varit sådär, 4 resp 5 st (!!):confused: på dom körningarna vi haft!! Om vi får input på att fler vill prova på denna skojiga form att utbilda sig till en bättre motorcyklist, så får vi försöka förhandla fram fler tider som vi kan vara på banan.
Skulle vara kul om det blev en fortsättning på dessa körningar!
//Stig MCT ansvarig SMC Gotland