handdator

Visa fullständig version : MC-Dagen Sundsvall 24 maj

Leif H..oj
2008-05-15, 21:27
Hjäääääälp!

Vi måste ha SMC-tältet uppsatt, klart och bemannat redan kl 10:00 på lördagen och bemanning till kl 16:00 gäller.

Alla som inte är inblandade i kortegen och dirigeringen på gågatan får hjälpa mig. Årets viktigaste händelse ger mycket cred till vårt SMC.

Vem ställer upp?

vormannen
2008-05-25, 20:04
Hå vilken härlig dag det blev.
Tyckte jag hörde en slutlig siffra på 648 motorcyklar, typ 100 fler än i fjol!
Härligt!!!

Å flera nya medlemmar blev det - härligt välkomna till Sveriges främsta, bästa och i särklass största förrening som gör massor för dig som motorcyklist!

Titta gärna in på hemsidan under region Västernorrland, det är numer nyheter mer eller mindre dagligen.

Mvh Peter

Leif H..oj
2008-05-25, 21:14
Tack så jättemycket alla som hjälpte till i SMC-tältet. Vi fick 9 nya medlemmar på MC-Dagen. Totalt mer än 35 nya medlemmar på fyra veckor, väldigt trevligt att vi blir starkare. Då är det roligt att jobba på med mer utbildning, föreläsningar, resor, vägsäkerhet etc.

Ni ser väl under Bildknappen att albumet är påbörjat med några av mina bilder från lördagen. Det kommer fler.

Var är dina bilder Peter, från när vi skickade iväg superarrangörerna Björn o Henrik till Gotland i sommar? Du kan ju lägga dom i samma album som jag gjort, Picasa du vet.

SMC Gotland...det kommer folk med flyget från Sundsvall i sommar. Tar ni emot och fixar nåt lattjo till dom?

- Leif