handdator

Visa fullständig version : Bilder bkk 2:a maj Ring knutstorp

Gibbonni
2008-05-04, 09:40
Undrar om någon vet var man hittar bilder på custom-dagen 2.a maj, ring knutstorp

Tengaipetrus
2008-05-04, 20:23
Vet att Martin var där och fotade hela dagen så håll utkik under bilder på http://www.smcskane.com/

Ligger inget där nu men det var många bilder att sortera i om jag förstod honom rätt. Så håll utkik så dyker det nog upp så snart det går.
Magnus

Tengaipetrus
2008-05-07, 09:48
Nu ligger det bilder ute!
Magnus

NoMekk
2008-05-12, 08:33
Nu ligger det bilder ute!
Magnus

Någon som vet/känner den andre fotografen som stod vid hårnålen vid några rundor?

Martin har tagit jättefina bilder, men tyvärr ingen på mig :(

Yasha
2008-05-12, 09:25
En fotograf som var ute, var pojkvän till en deltagare i blått tält. Han kanske visar sina alster här eller på Sporthoj?

/ Veronica

britt-mari
2008-05-12, 11:11
Någon som vet/känner den andre fotografen som stod vid hårnålen vid några rundor?

Martin har tagit jättefina bilder, men tyvärr ingen på mig :(

Jag var inte heller med på bild - men jag körde inte sporthoj utan custom, det kanske var därför? Nej, det var ju fler sporthojar än customhojar, så jag förstår kanske; men det hade varit kul att vara på bild!

Tengaipetrus
2008-05-12, 20:01
Jag var inte heller med på bild - men jag körde inte sporthoj utan custom, det kanske var därför? Nej, det var ju fler sporthojar än customhojar, så jag förstår kanske; men det hade varit kul att vara på bild!

Skicka ett mail till honom.Han hade tagit 600 bilder och kanske nån är på dig och han har den kvar. Värt ett försök.
Magnus

britt-mari
2008-05-13, 10:58
Skicka ett mail till honom.Han hade tagit 600 bilder och kanske nån är på dig och han har den kvar. Värt ett försök.
Magnus

Tack för tipset! Det ska jag göra!
mvh
Britt-Mari

pellehbg
2008-05-13, 11:11
mvh
Britt-Mari

Jag har påpekat det för Mats Bränd att det var mycket dåligt med bilder på customhojar så det skulle han säga till om så de kunde försöka lägga ut flera då många deltagare har frågat om det .
Så det kommer kanske flera dit hoppas jag!!

NoMekk
2008-05-16, 07:16
mvh
Britt-Mari

Om du får kontakt med "600-bilders fotografen" kan du väl förmedla den?

Tackar på förhand,

Nils-Åke