handdator

Visa fullständig version : 1:a maj -08

Molgan
2008-05-01, 18:44
Tackar för en trevlig dag, ni fixade tillochmed riktigt tjusigt väder. Var ett bra sätt att inleda övningskörningen (ja det var jag som vinglade runt på en röd DR800 med övningsväst..).

Om det är nån som har bilder från dagen å känner att dom vill dela med sig skulle det va skoj. =)

Banditmannen
2008-05-02, 09:41
Tackar för en trevlig dag, ni fixade tillochmed riktigt tjusigt väder. Var ett bra sätt att inleda övningskörningen (ja det var jag som vinglade runt på en röd DR800 med övningsväst..).

Om det är nån som har bilder från dagen å känner att dom vill dela med sig skulle det va skoj. =)

Det finns ju en del bilder på http://www.mcfyrkanten.has.it/

Klicka på bilder och sen Första majrundan.

Du var ju riktigt duktig igår! Speciellt på att äta palt...:p

Molgan
2008-05-02, 09:59
Speciellt på att äta palt...:p
Lång och hård träning har gett resultat. ;)

Mastermind
2008-05-02, 11:35
Mitt livs första majrunda och jag har inte slutat le än.Det vara bara för häftigt=)Alla hojar,alla härliga knuttar,det suveräna vädret och allt folk runt vägarna.
Att det skulle vara folk som tittade på förstod jag men inte att det skulle vara så många:P
Längtar redan till nästa runda men innan dess ska vi få njuta av en förhoppningsvis superbra
sommar och många mil på hojjarna.
Kör försiktigt där ute..

HerrJonsson
2008-05-02, 19:38
Det var min första också och det överträffade vida mina höga förväntningar.
Vilken härlig stämmning både i leden och vid sidan om.
Och vilken fantastisk organisation sen, helt perfekt. Jag är mäkta imponerad.

Jag kunde inte tro att intresset att titta på motorcyklar var så stort. Barnfamiljer som hade picknick i vägkanten. Gamla tanter och farbröder som stod invid vägen och vinkade.
Boden tog nog priset, hela stan var ju full. Det stog ju människor i flera led vid vägen. Helt obeskrivligt.

Vi borde nog passa på att tacka John Pohlman för det fantastiska vädret.

V Saarela
2008-05-03, 04:23
.......hmmmm? :)

http://www.saarela.se/aktuellt/aktuelltbild08/080501/13.jpg

Molgan
2008-05-03, 09:07
.......hmmmm? :)

Nämen se där, en stackars aspirant som sliter med neutralen. :D