handdator

Visa fullständig version : Hojprovardag Barkarby

Maria Nordqvist
2008-04-30, 07:25
På lördag är det Hojprovardag i Barkarby, där kommer givetvis SMC Stockholm att finnas på plats. Alla medlemmar och ni som inte är det är välkomna att träffa oss. Alla som betalar och blir SMC-medlemmar under dagen får en DVD på köpet.

Dessutom kommer vi att ha med kartan med insamlade vägar i projektet 1000 mil väg. Kolla in vägarna, fyll i de som saknas för att göra det viktigaste mc-vägnätet komplett.
Mer info om projektet hittar du här: http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=2290
Vi ses i Barkarby! Hoppas på sol.:cool:

Yasha
2008-04-30, 11:41
Och dessutom har SMC Stockholm ett EGET arrangemang den här dagen, där vi har vår traditionella avrostning/grundkurs både lördag och söndag i Södertälje!

Mer info hittar du på SMC Sthlms distriktssidor eller här i forumet!

Välkomna!

Bo Westermark
2008-04-30, 18:03
Och dessutom har SMC Stockholm ett EGET arrangemang den här dagen, där vi har vår traditionella avrostning/grundkurs både lördag och söndag i Södertälje!

Mer info hittar du på SMC Sthlms distriktssidor eller här i forumet!

Välkomna!

Vi kommer att "lobba stenhårt" för Sthlms.Avrostningen på Barkarby
Hoppas vi lyckas "mata" ner många till Söndagen.

Maria Nordqvist
2008-05-05, 06:57
Det blev en kanondag i Barkarby. Det var kö hela dagen till inskrivning av nya medlemmar. Fick vänta 4 timmar på ett tillfälle att uppsöka damrummet... Facit: 39 betalade avgift på plats. Ett antal ville ha faktura istället. En mc-klubb ville ansöka om medlemskap. Massor av deltagare ville gå kurs. Många befintliga och nöjda SMC-medlemmar kom och snackade. Helt enkelt en succé och det var kul att få vara med!

AnciP
2008-05-05, 09:54
Var på MC-dagen i lördags, kanonhärligt!
Det var ett företag som sålde solbrillor... jag testade ett par, som jag blev kär i... tyvärr köpte jag dom inte! Nu har jag ångrat mig!
Är det någon som vet vilka det var som sålde dessa? Hur får man tag i dem?
:confused: