handdator

Visa fullständig version : MC Avrostningen Ljungbyhed

pellehbg
2008-04-27, 21:19
Hejsan vill börja med att tacka för en mycket trevlig o lärorik dag !!!!!
Sedan så undrar jag om det finnes någon som fotograferade där ute som skulle kanske kunna tänka sig att skicka mig lite bilder då jag ej han med att fota själv!
Ni kan maila mig bilderna på pelle.r @ smcskane.org
PS ta bort mellanslagen

Pelle Randau

P-O Noren
2008-04-28, 07:20
Tack SMC skåne för en bra planerad avrostning!
Väl utförd, dessutom.

britt-mari
2008-04-28, 17:41
Ja, det var verkligen en lyckad dag! Det kommer jag att anmäla mig till fler gånger! Tack!!!!!
mvh
Britt-Mari

Hasse i Kristianstad
2008-04-28, 22:14
Mycket lärorikt, att under någerlunda betryggande omständigheter, testa var gränsen går på bromsteknik och nerläggning i kurvor var mycket lärorikt.
Att det var en god stämning och gott kamratskap hela dagen gjorde det hela ännu bättre.:)

olebjo
2008-04-29, 19:35
Tack Pelle! Jag är är imponerad av erat arbete med avrostningen med alla dessa mcåkare som kom till er i helgen. trevligt att se detta arbete som ni gör. Hälsningar Ole Björnlund

pellehbg
2008-04-29, 21:11
Tack Pelle! Jag är är imponerad av erat arbete med avrostningen med alla dessa mcåkare som kom till er i helgen. trevligt att se detta arbete som ni gör. Hälsningar Ole Björnlund

Vi tackar så mycket själv det var så trevligt att du kom ned från Riks!!!
O du vet om att du är så hjärtligt välkommen ned igen nästa år på samma plats.
Alltid trevligt att se er från Riks nere här i södern att ni vågar ge er så långt ut på turné.
Med hopp om att det inte tar så lång tid tills vi ses nästa gång!!
Pelle

Ducatista
2008-04-30, 10:23
Alltid trevligt att se er från Riks nere här i södern att ni vågar ge er så långt ut på turné.
Med hopp om att det inte tar så lång tid tills vi ses nästa gång!!
Pelle

Kanske redan på fredag då det är Bättre Körkunskap (BKK) på Knutstorp? :)

Blåflagg
2008-04-30, 12:57
Mycket lärorikt, att under någerlunda betryggande omständigheter, testa var gränsen går på bromsteknik och nerläggning i kurvor var mycket lärorikt.
Att det var en god stämning och gott kamratskap hela dagen gjorde det hela ännu bättre.:)

Vill du testa mer så kom till SMC Skånes BKK kurs på Knutstorp nu på fredag 080502. Där kan du i eget tempo testa på bana och lära dig hantera din MC med hjälp av SMC instruktörer och få ett stort :D i ansiktet.

P-O Noren
2008-05-03, 12:16
Någon som vet hur det gick för stackaren i min grupp som voltade vid inbromsningsövningen?

Ryktena sa att han skadade sig rätt så illa...
Hoppas han blir bra snabbt.

Mathias
2008-05-03, 18:20
Vi väntar med att gå ut med hur det gick tills vi får göra det av personen. Han klara sig relativt bra om vi säger så sålänge.

pellehbg
2008-05-03, 20:10
Vi väntar med att gå ut med hur det gick tills vi får göra det av personen. Han klara sig relativt bra om vi säger så sålänge.

Jag har snackat med hans tjej o han är glad det hände där o inte på vägen.
Men som Mathias sade så kommer det ut om vi får för honom skall försöka ringa honom i morgon söndag o snacka med honom.

Mathias
2008-05-04, 18:09
Så, Vi var några från arrangörerna som åkte in och hälsade på honom.
Så här gick det:
Två stygn i höger hand mellan tummen och pekfingret (någon form av klämmskada)
Brutet ben och ett brott strax under knäet (ganska allvarligt, måste opereras.)
Han är vid gott mod och ser bara positivt på framtiden, han har en semesterresa som hägrar i September.

Det som hände var att han "bromsade på sig" och blev klämd mellan hojen och asfalten därefter delade hojen och föraren på sig och åkte åt vars ett håll.

Vi önskar honom all välgång och att han är tillräckligt bra till sin resa.

P-O Noren
2008-05-04, 22:52
OK
Det enda som är viktigt är ju att han blir bra.
Tack för info