handdator

Visa fullständig version : SMC på Stora Vårmässan

Leif H..oj
2008-04-24, 23:02
NU ÄR DET UPPACKAT OCH KLART I SMC-MONTERN.
STORA VÅRMÄSSAN I SUNDSVALL ÖPPNAR FREDAG KL 10.

Tala om för alla som inte själva kan läsa här att om man blir SMC-medlem under mässan, kontant betalning, så får man gratis den tuffa DVD-filmen Easy Rider. SMC Västernorrland har mer än 70 kvadratmeter monteryta, med flera fina hojar och info om allt som SMC gör och står för.

Vi har också en storkarta över alla polisrapporterade mc-olyckor från Vägverkets STRADA att visa. Vet du var olyckorna händer i Region Mitt? Är det vanligt med mc-krascher och personskador på de vägar du brukar köra?
Kom och snacka med oss. Rita in dina bästa hojvägar på vår karta. Tala om vad som är kasst på vägarna, så förmedlar vi det till Vägverket.

I motorhallen finns det mc-säljare, kläder och tillbehör. Hela Medelpadsbataljonen är här med allt de kan köra. FMCK har skottat ihop några snöhögar att busköra i. På söndag mc- och bilkortege kl 11 från Tonhallen som alla kan vara med på.

Vi syns...och nu ska jag värva medlemmar och prata hojträffar och kurser...och mina drygt dussinet SMC-kompisar som också jobbar i montern.

vormannen
2008-05-08, 09:37
NU ÄR DET UPPACKAT OCH KLART I SMC-MONTERN.
STORA VÅRMÄSSAN I SUNDSVALL ÖPPNAR FREDAG KL 10.

Tala om för alla som inte själva kan läsa här att om man blir SMC-medlem under mässan, kontant betalning, så får man gratis den tuffa DVD-filmen Easy Rider. SMC Västernorrland har mer än 70 kvadratmeter monteryta, med flera fina hojar ...

Hur gick det på mässan? Mycke folk?