handdator

Visa fullständig version : mc tur

lcmc
2008-04-05, 12:39
Är det nån vill vara med och starta upp turer från Kungsbacka nu när våren närmar sig så skriv in era namn så spinner vi vidare :D

Zwinto
2008-04-15, 22:49
Alltid kul att vara flera, jag är intresserad.

Skipper
2008-04-21, 15:08
Håller med alltid kul att åka flera

:)

lcmc
2008-04-21, 16:28
I så fall så tänker jag starta upp med samman komst på onsdag 23/4 klockan 17.30 på torget inne i Kungsbacka med av färd klockan 18:00 och vädret ser ju lovande ut så väl mött hoppas jag
MVH LCMC

Zwinto
2008-05-07, 08:40
Men onsdagar funkar inte för mig tyvärr. Inte än på några veckor iallafall.

Zwinto

Jonny.J
2008-06-05, 12:45
Hittade tråden precis. Vi är några mer hoj nissar här från kungsbacka som e sugna på turer med lite mer folk. Allti kul å träffa nytt. Så om vi kanske skulle styra upp någon ny dag som passar de flesta.

timberon
2008-12-30, 16:44
Gärna det - jag hänger på!!!

/P

:D

maua
2010-03-20, 21:42
Jodå, jag skulle nog kunna tänka mig att hänka då och då!!

Lejonell
2010-03-31, 10:32
Bor inte i kungsbacka området men kan hänga på nån dag för den trevliga turens skull*S*

Här i Gbg har vi börjat med att VARJE dag innan 10.00 samlas dom som kan åka på biltemas mc parkering och 10.00 sticker vi.
Jätte bra för oss som jobbar oregelbundet och lediga på vissa veckodagar.
eller för arbetslösa och pensionärer. Annars är det lätt att det blir mörkt och sent. tyckte detta var en toppen idé.

väl mött på vägarna.

maua
2010-04-19, 20:59
Sen kan jag tycka att det är lite synd att konkurrera med Jörgens Onsdagskörningar från Hondacenter i Mölndal.

Lejonell
2010-04-19, 21:33
Sen kan jag tycka att det är lite synd att konkurrera med Jörgens Onsdagskörningar från Hondacenter i Mölndal.

Körningarna är väl ingen konkurrerande verksamhet!!!

Dom som vill köra "Jörgens onsdagskörningar" fortsätter säkert med det.:rolleyes:

Förresten vad menar du med konkurrera???
Är det nån som tjänar på körningarna eller är det bara viktigt att körningen är poppis???:mad:

Nä, ett stort urval gör nog snarare att fler finner tid och ro att köra motorcykel och det är väl det viktigaste eller???:confused:

A*****
2011-10-10, 20:42
Nu bumpar jag en något föråldrad tråd men det kan inte hjälpas.

Blev det några Kungsbacka-körningar? Och kommer de att fortsättas med till våren? Eller.. vad gör man?

wbr
2012-04-13, 11:11
Nu bumpar jag en något föråldrad tråd men det kan inte hjälpas.
Blev det några Kungsbacka-körningar? Och kommer de att fortsättas med till våren? Eller.. vad gör man?

Vad menas med "bumpar"? är det dumpar? Då borde det väl städas/raderas?
Jag undrar också om det förekommer turer från Kungsbacka - är intresserad.

kalle
2012-04-13, 22:28
Vad menas med "bumpar"? är det dumpar? Då borde det väl städas/raderas?
Jag undrar också om det förekommer turer från Kungsbacka - är intresserad.

Bumpar betyder att man väcker en gammal tråd. I detta fallet gjorde den bumpande ett inlägg ett år efter senaste inlägget i tråden.

wbr
2012-04-18, 00:16
Bumpar betyder att man väcker en gammal tråd. I detta fallet gjorde den bumpande ett inlägg ett år efter senaste inlägget i tråden.
OK, tack för info, men nog tycker jag det mer liknar motsatsen dumpa - svenska ordet "väcker" tycker jag räcker. Nåväl - jag kommer om något anordnas i norra Halland. Alltid trevligt lära sig "nya" vägar och träffa nytt folk.