handdator

Visa fullständig version : mc-fortbildning

målarmajsan
2008-03-12, 19:06
Hej. En liten fråga: Kostar det något att delta i mc-fortbildningen i Götet den 27 april?

OH-
2008-03-12, 19:33
Hej. En liten fråga: Kostar det något att delta i mc-fortbildningen i Götet den 27 april?

Ja, men det blir inte mycket. Nån vet säkert exakt men det blir 50 kr eller mindre. Dessa pengar går till SMC centralt för att bekosta en del administration och, mycket roligare, utbildning av nya instruktörer.

Nu vänder jag mig till alla som tänker delta på grundkurs eller "Ny-på-hoj" i Göteborg:

Snart skall ni kunna anmäla er här på webben! Jag tar inte emot anmälningar, så roligt är det inte med administration, det har jag nog av på jobbet.

Stene
2008-03-19, 09:36
Ja, men det blir inte mycket. Nån vet säkert exakt men det blir 50 kr eller mindre. Dessa pengar går till SMC centralt för att bekosta en del administration och, mycket roligare, utbildning av nya instruktörer.

Nu vänder jag mig till alla som tänker delta på grundkurs eller "Ny-på-hoj" i Göteborg:

Snart skall ni kunna anmäla er här på webben! Jag tar inte emot anmälningar, så roligt är det inte med administration, det har jag nog av på jobbet.

Hej Ole, jag förstår att det inte är roligt med administration och svara i telefon. Men önskar Du ett anmälningsförfarande via webb, är jag tacksam för att få reda på hur Du vill ha anmälningarna. En mailadress vore inte dumt t ex.

Stene
webbmaster SMC Väst:rolleyes:

OH-
2008-03-19, 15:36
Hej Ole, jag förstår att det inte är roligt med administration och svara i telefon. Men önskar Du ett anmälningsförfarande via webb, är jag tacksam för att få reda på hur Du vill ha anmälningarna. En mailadress vore inte dumt t ex.

Stene
webbmaster SMC Väst:rolleyes:

Hej! Jo, jag önskar inte ett anmälningsförfarande utan att det anmälningsförfarande som redan finns i Borlänge skulle fungera. Hur man får ut uppgifterna från det systemet har jag ingen aaaning om men vi har ju en MCT i länet och han lär ju klura ut det och förmedla uppgifterna till dom som behöver dom.

Jag noterar med glädje att nu finns det kring ett dussin grundkurser i systemet, dock inte en enda av våra i Väst.

OH-
2008-03-19, 15:44
Hej! Jo, jag önskar ................

Mittåt! Glöm ovanstående! Tydligen har det fattats nya beslut i Väst. Ni som vill anmäla er, klicka er fram till Fortbildningskalender under Västs länssida. Där ser ni vem ni skall ringa eller maila för att anmäla er.

Kanske nästa år?