handdator

Visa fullständig version : Vill tacka för mig

Ingela Gardemyr
2008-02-20, 18:11
Nu är det bara en vecka kvar och jag vill passa på att tacka alla i Västernorrland för det stora förtroendet att få skriva i MC-folket för hela länet. Det är otroligt vad många nya ansikten jag fått se och så många nya och trevliga bekantskaper jag fått.
Nu bär det snart av ner till Dalarna och alla kanonbra hojvägar som erbjuds där nere. Jag är övertygad om att vi ses igen på vägarna i sommar.
Ha det bäst och kör som om alla andra är idioter på vägarna
Kram Ingela "Frodo" Gardemyr:D

Leif H..oj
2008-02-20, 18:54
Nu är det bara en vecka kvar och jag vill passa på att tacka alla i Västernorrland ......kör som om alla andra är idioter på vägarna

Vad härligt att du blev forummedlem också. Här är alla gränser utsuddade avseende var i världen man sitter och funderar på nåt. Släng ut en tråd bara.
Gör din röst hörd så vi aldrig glömmer dig.

Ordningsfråga: Hur kör man när alla andra är idioter? Ditt bästa tips? Kom ihåg att dit du flyttar nu så är min förra chef verksam och väldigt vaksam.. :p :p...men han gillar folk som åker mc.

Du vet väl att jag gillar dig och det arbete du gör/gjort!

Ingela Gardemyr
2008-02-20, 19:55
.... för dom raderna. Det gick inte av för hackor minsann. Ja du ser att jag hittade hit till slut jag också. Tog en paus mitt i all flyttstök och satte mig att skriva. Jag hade tänkt gå på en ÖMCC-träff på Marin & Motor men kom hem så himla sent så jag fick avstå. Tomas var här och fick alla värvningsfoldrar och SMC-profil på en CD som Mats ska få och alla andra broschyrer som jag fick på mötet.
//Frodo

Ingela Gardemyr
2008-02-20, 19:57
... finns det gott om. Det är dom som inte ser oss, eller om det bara är det att dom inte VILL se oss och som kör som krattor. Jag antar att du inte sett någon kratta som kör bil... alltså kör många som krattor.:cool:

Mårdis
2008-02-21, 23:11
Nu är det bara en vecka kvar och jag vill passa på att tacka alla i Västernorrland för det stora förtroendet att få skriva i MC-folket för hela länet. Det är otroligt vad många nya ansikten jag fått se och så många nya och trevliga bekantskaper jag fått.
Nu bär det snart av ner till Dalarna och alla kanonbra hojvägar som erbjuds där nere. Jag är övertygad om att vi ses igen på vägarna i sommar.
Ha det bäst och kör som om alla andra är idioter på vägarna

Hej Pling!

Vill bara be att få tacka för alla glada stunder (och en och annan som inte var glad med) somjag fått dela med dig. Du är en fantastisk stor person i små kläder och skor. Det var en glädje att få ha dig med i styrelsen under min tid som ordförande!
Jag önskar dig nu lycka till med både flytt, arbete och kärleken. Ja, när vi ändå är på gång kan vi väl säga med hela livet :)
Jag räkanar med ett flyttkort med besöksadressen, och att vi kommer att hålla kontakten fortsättningsvist. Allt annat tar jag som en personlig förolämpning :mad:

Till sist vill jag bara säga att jag är lite lätt stolt över att vara den som kom på det som du nu använder som "Nickname" här på forumet, Frodo :D

Ha det bäst tills vi ses eller hörs
Mårdis

Ingela Gardemyr
2008-02-26, 07:24
Tja vad säger man... ett jättetack.....:)
Jag måste säga att jag fick ett otroligt trevligt bemötande när jag körde igång jobbet inom styrelsen. Jag har verkligen jobbat, men fått så mycket tillbaka att det varit värt allt.
Tacka givet att du ska få ett flyttkort och kontakt ska vi ha, helt klart. Förhoppningsvis ska vi väl synas nån gång framöver också. I vår ska jag upp till Ö-vik och hämta hojen då åker jag genom S-vall på vägen ner igen. Kanske finns det läge att synas då. Men det beror på hur det ser ut just då.
Ha det bäst. Kram Ingela;)

Hej Pling!

Vill bara be att få tacka för alla glada stunder (och en och annan som inte var glad med) somjag fått dela med dig. Du är en fantastisk stor person i små kläder och skor. Det var en glädje att få ha dig med i styrelsen under min tid som ordförande!
Jag önskar dig nu lycka till med både flytt, arbete och kärleken. Ja, när vi ändå är på gång kan vi väl säga med hela livet :)
Jag räkanar med ett flyttkort med besöksadressen, och att vi kommer att hålla kontakten fortsättningsvist. Allt annat tar jag som en personlig förolämpning :mad:

Till sist vill jag bara säga att jag är lite lätt stolt över att vara den som kom på det som du nu använder som "Nickname" här på forumet, Frodo :D

Ha det bäst tills vi ses eller hörs
Mårdis

vormannen
2008-02-26, 10:02
Nu är det bara en vecka kvar och... ...lla andra är idioter på vägarna

Oj nu vart det sådär svårt igen!!!

Jag .. vi kommer att sakna dig! Sköt om dig, så syns vi nästa gång!

Kramar från mig, Peter