handdator

Visa fullständig version : Jag har räknat

Monica
2008-01-31, 19:55
;) i morgon öppnar nya hemsidan.......sen öppnar kursanmälan till BKK......och sen 16 sekunder (max) senare är tre kurser fulla :eek:

Och så pucko jag som inte har fått kortet än :mad: :o

Mathias
2008-01-31, 22:27
Men Monica då, Fy på dig!

Nädå, hur mycket har du gjort? Kan du teorin, kanske till och med skrivit upp? Annars är det bara till att plugga och boka in en uppskrivningsdag, då är hälften gjort. När "smeten" på marken är borta så är det bara på "brännet" och öva teknikkörning för jag gissar att "den vanliga" körningen sitter.

Lycka till!!

p.s Var kör du?

Monica
2008-02-01, 09:37
Förlåt *gråter hejdlöst* :rolleyes:

Jag har skrivit upp i höstas och är godkänd, så det är klart.... Men det var fullbokat på körningen så det sket sig i höstas. Har redan ringt och fått besked på att han (Tette i Ystad) ska börja i mars om vädret tillåter......så då hänger jag på låset...

Har övat en del teknikkörning själv, men det blir trots allt inte detsamma. Men det ska bli skitkul att börja :D

Får väl chansa på återbud på BKK-kurserna, eller så får jag väl göra som i fjor...... springa runt och vara en pest och pina för alla......:D

Ducatista
2008-02-04, 13:00
Förlåt *gråter hejdlöst* :rolleyes:

Jag har skrivit upp i höstas och är godkänd, så det är klart.... Men det var fullbokat på körningen så det sket sig i höstas. Har redan ringt och fått besked på att han (Tette i Ystad) ska börja i mars om vädret tillåter......så då hänger jag på låset...

Har övat en del teknikkörning själv, men det blir trots allt inte detsamma. Men det ska bli skitkul att börja :D

Får väl chansa på återbud på BKK-kurserna, eller så får jag väl göra som i fjor...... springa runt och vara en pest och pina för alla......:D

Gråt inte Monica,
du som har flaggat är garanterad plats :cool: (så fort du har fått kortet)

Detsamma gällar alla andra som ställer upp och flaggar :D