handdator

Visa fullständig version : Någon som vet någon bussresa till Mässan i Göteborg!

joggen
2008-01-12, 16:39
Hej!
Undrar om någon vet nån buss som går till Mässan, alt plats i bil. Avresa från Kristianstad, Hässleholm, Broby mm. Bussen som PG Invent ordnar är full så jag söker alternativ.
Hojhälsningar från Hasse 0768-810 624

britt-mari
2008-01-12, 17:08
Hej!
Undrar om någon vet nån buss som går till Mässan, alt plats i bil. Avresa från Kristianstad, Hässleholm, Broby mm. Bussen som PG Invent ordnar är full så jag söker alternativ.
Hojhälsningar från Hasse 0768-810 624

Hej!
Jag är också intresserad av att åka till Göteborg; men är inte speciellt sugen på att åka själv med tåget! Jag vet inte heller om det finns någon buss/bil att samåka med! Bor i Lerberget, men har inga problem att ta mig till Helsingborg!
Hälsningar
Britt-Mari
b_fagertun@hotmail.com

Mathias
2008-01-12, 22:15
Jag vet att mc-huset, malmö ska ha någo/några bussar som ska dit.

Sedan fick jag ett meddelande från Hagestad Touring AB, se bifogad fil, samma info kommer i helgen som nyhet på hemsidan.

Så ring och hör.

joggen
2008-01-13, 00:17
Jag vet att mc-huset, malmö ska ha någo/några bussar som ska dit.

Sedan fick jag ett meddelande från Hagestad Touring AB, se bifogad fil, samma info kommer i helgen som nyhet på hemsidan.

Så ring och hör.

Vill helst ha någon buss på östra sidan länet. Jag bor själv i Sibbhult Ö Göinge kommun

Mathias
2008-01-15, 08:45
Satt och slösurfade lite och hoppade in på 2 hjul mässans sida och hittade detta:
http://nemonet.swefair.se/templates/Page____165169.aspx

H-son
2008-01-15, 09:49
Vill helst ha någon buss på östra sidan länet. Jag bor själv i Sibbhult Ö Göinge kommun

Hej.
Bromölla buss arrangerar från Blekinge, kolla mer på uppsamlingsställen på www.bromollabuss.se

Sorry, de har inte lagt ut färdvägen, du får ringa och kolla :o

/K