handdator

Visa fullständig version : Samåka till Sollefteå 8 dec.

Leif H..oj
2007-11-15, 15:37
Jag har fått se deltagarlistan för distriktsinstruktörskonferensen i Sollefteå 8 december. Flertalet av Västernorrlands mc-instruktörer har ännu inte anmält sig. Nu är det sista veckan att mejla eller SMS:a till Tomas Nilsson/MCT-ansvarig. Alla bör vara med som ska jobba med utbildningen 2008 och framåt.

Jag ska åka dit med min egen bil. Vilka övriga tänker köra och vem har ni tänkt ha med er? Lägg in ett svar här så samordnar vi från Sundsvall och Örnsköldsvik. Vi må åka kl 07.15 från våra hem.

Må bra!

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland

Mårdis
2007-11-17, 13:46
Jag har fått se deltagarlistan för distriktsinstruktörskonferensen i Sollefteå 8 december. Flertalet av Västernorrlands mc-instruktörer har ännu inte anmält sig. Nu är det sista veckan att mejla eller SMS:a till Tomas Nilsson/MCT-ansvarig. Alla bör vara med som ska jobba med utbildningen 2008 och framåt.

Jag ska åka dit med min egen bil. Vilka övriga tänker köra och vem har ni tänkt ha med er? Lägg in ett svar här så samordnar vi från Sundsvall och Örnsköldsvik. Vi må åka kl 07.15 från våra hem.

Må bra!

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland

Tjena !

Jag ska upp, så räkna med mig på någit vis. Min bil står oxå till förfogande
Mårdis:cool:

Leif H..oj
2007-11-17, 14:56
Tjena !

Jag ska upp, så räkna med mig på någit vis. Min bil står oxå till förfogande
Mårdis:cool:

Tar du med dig din TTR så man får kolla lite om den hittar till nipanstaden? Jag såg du hade inlägg på forumet om en del trassel med apparaten.

Jag har förresten fått bekräftat att vi får två nya instruktörer som följer med - från min egen moderklubb. Jättekul för alla!

Leif