handdator

Visa fullständig version : Tack för ett trevligt årsmöte

@nderz
2007-11-11, 17:16
Stort tack för en trevlig och välordnad möteshelg.
Lite strul med rum och kallt vatten i duschen förtar inte minnet av denna trevliga helg.
Bra jobbat

OH-
2007-11-11, 19:08
Dito :)

[utfyllnad för att komma upp i 10 tecken]

Lucky Luke
2007-11-11, 19:36
Jag håller med de övriga och tackar för en trevlig och väl genomförd helg:)
Jag har tur som är ledig två dagar nu, så jag hinner vila upp mig lite!

Kortstubina
2007-11-11, 19:41
Kan bara instämma med föregående talare.
Kallt vatten är iofs nyttigt på morgonen ;)
Och ni hade fixat så vi alla lyckades bli överraskade någon gång under helgen bra jobbat!
BÄSTA VINTER ÅRSMÖTET NÅGONSIN!

Mathias
2007-11-11, 19:41
Kan inte mer än hålla med, skit bra jobbat Västernorrland.

JoS
2007-11-11, 20:47
Jag kan bara stämma in i hyllningskören.

Jättebra jobbat Västernorrland!

sp2
2007-11-11, 20:49
Tack grannlänet och Mårdis för ett kanonbra årsmöte:)

Vi ses snart när isarna har lagt sig! Fulldubbat:D

Per

Galne Dansken
2007-11-12, 13:35
Hjärligt tack till ALLA som har jobbat på detta årsmöte.

Allt praktisk bara klaffade, och vilken service nivå - spelade inga roll, man han ju inte fundera på nått - utan att det flux var entrevlig Västernorrländing som hjalp till med ett stort smil. Ni är ett underbart gäng :D

Även stort tack till alla som deltog - detta var verkligen det bästa årsmöte jag har varit på.

Kul att alla SMC´are tittar framåt, och har fortroende för framtiden.

Nu ska jag smälta alla intryck och se och komme ihåg alla dom bra förslag, som jag fick under dagarna - säkert glömmer jag nått - men, ni vett vart mina kollegor och jag finns..

Tack igen :)

Avarage
2007-11-12, 13:41
Även jag måste tacka för ett väl arrangerat årsmöte med en service utöver det vanliga (transport till/från station/stan = klockrent) trots min och Ela´s brist på framförhållning (som jag får ta på mig).

Dagen på taken var också givande om än aningen småkylig fast det var ju svårt att planera bort!

Tack!

Mvh!
// Niklas
En av tjötmummrikarna (på mötet) från Väst!

Hanlotta
2007-11-12, 14:28
Tack så hemskt mycket för en mycket rolig och intressant helg!

M v h

Conny

Mårdis
2007-11-12, 17:50
Tack alla ni som formligen öser beröm över oss. Vi är så glada att ni är så nöjda med vårt arrangemang av årsmötet. Vi är lite tagna på sängen över era lovord, inte för att förneka att vi jobbat hårt med detta. För att citera en av killarna som körde transferbussarna sa i morse när jag träffade honom:

"Jag fattar inte varför de berömmer oss så mycket, vi har ju bara gjort det som det bör vara, inget mer" :confused:

Hur än det nu är med den saken så känner vi oss alla trötta men väldigt lyckliga med vad vi tillsammans med alla glada besökare har fått uppleva under helgen.

Vi hoppas att ni kommer förbi igen till sommaren på era bågar och testar vad vi kan erbjuda på sommaren.

Tack ännu en gång alla ni som var här!

En trött men nöjd årsmötesgeneral, Mårdis

Micke
2007-11-13, 21:23
Ja det är bara att instämma med alla föregående här.