handdator

Visa fullständig version : Sundsvall -07

Mathias
2007-11-08, 15:44
Här kan ni läsa om min och Rost´s lilla resa. :cool:

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=3081

Haj då. :rolleyes:

Ps sidan uppdateras ett par ggr/dag så håll utkik.

Maria Nordqvist
2007-11-09, 00:33
Du MAthias. Det är bäst att du ändrar texten så att det står rätt län. Du är i Västernorrland, inte Västerbotten. Sånt är viktigt här uppe i Nórrland.

Leif H..oj
2007-11-09, 00:37
Du MAthias. Det är bäst att du ändrar texten så att det står rätt län. Du är i Västernorrland, inte Västerbotten. Sånt är viktigt här uppe i Nórrland.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr............ 17 också...Maria hann före mig och om du tittar ut från hotellet nu Maria så ser du mitt hus...kanske inte men Alnö i alla fall och jag ser hotellet från mitt fönster just nu.

Jag undrade just vad Västerbotten hade släpat hit en infodisk för..he he he.

Leif
Västernorrland.............

asterix
2007-11-09, 04:22
Kul med "lägesrapport"! Ni uppträder som sanna skåningar= Möen mad ,ou goou maad, ou maad i räättan tii. Tur man slipper "lappmöglet", här plus 5´nu klockan 04.21, så det är läge för en tur.

Leif H..oj
2007-11-09, 07:20
Vart är hotellet? Jag sitter nere på stan och tittar uppåt berget...vråååldimma. Men dimman är tydligen bara kring hotellberget.
Det ösregnar här nere. Ska försöka ta mig upp till ordismötet om en timme och kolla om det finns möjlighet till en geografilektion...Västerbotten, Västernorrland, Västergötland, Västmanland, Västra Götaland...so what säger dom som bor 1 000 kilometer söderut...men vi är nog allt lite petiga här.

Heja Skåne!

Leif Hemmingsson
SMC Västernorrland
Ordförande

Nea
2007-11-09, 17:19
Här kan ni läsa om min och Rost´s lilla resa. :cool:

http://www.svmc.se/templates/Page.aspx?id=3081

Haj då. :rolleyes:

Hej hopp va glad jag blir av att se er ha det så gott. Jäklar kunde ju inte följa man kan ju inte hinna med allt. Vi kom hem från Thailand imorse och kom till detta skitväder.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig helg.
Kram Reneé

Mathias
2007-11-10, 17:24
Uppdaterad!!!

Petra
2007-11-11, 03:59
Leif, det är väldans dimmigt inne på hotellet oxå. :D
Ni som missade detta missade nåt kul.

Leif H..oj
2007-11-11, 09:15
Leif, det är väldans dimmigt inne på hotellet oxå. :D
Ni som missade detta missade nåt kul.

Ja nu kan jag säga att detta var fantatiskt trevligt, men mängden avgaser på scenen i natt....rökridå... tack alla som var här!
Leif H..oj

Mathias
2007-11-11, 09:53
Uppdaterad med lite bilder från festen

Vill man ha bilder i större storlek, skicka ett meddelande.

Mathias
2007-11-11, 19:44
Sista uppdateringen gjord för nu har jag kommit hem.

Ducatista
2007-11-12, 17:43
Hur lyder det gamla visdomsordet?
Allt norr om Eslöv....? Eller hur var det. :D ;)

Mathias,
Trevligt med lägesrapport från riksårsmötet.
Av någon underlig anledning blev jag väldigt hungrig.

spåntuppen
2007-11-12, 18:23
Hej Mathias
Tack för trevlig rapportering från årsmötet, hur många kilo gick du upp?

Mårdis
2007-11-12, 18:29
Jag vill bara tacka för alla vackra ord ni öser över oss efter helgens årsmöte :) Vi är jätteglada för att ni är så nöjda med vad vi åstadkom.
Det har varit en ren glädje att få se till att ni har haft det bra hos oss i Sundsvall (även om det är lite jobbigt att både släcka & låsa och tända & öppna). Vi hoppas att ni kommer tillbaka till sommaren och besöker oss, och ser vad vi Västernorrland har att erbjuda då. Vi hjälper gärna till med att visa vårt vackra län.

Tack ännu en gång till alla er som kom och hjälpte till att förgylla vårt arrangemang! :D

Mårdis
2007-11-12, 21:57
Sista uppdateringen gjord för nu har jag kommit hem.

Hej Mathias!

Glömde tacka för ett trevligt resereportage :)
Du har verkligen gjort ett fint jobb, kul att du uppdaterade det löpande under helgen. Vi tackar för all positiv reklam vi fått.
Vi ses / Mårdis

Leif H..oj
2007-11-12, 22:10
Tjena... det var himla kul att så många var här och jag uppskattar också det resereportage du fixade och publicerade löpande från årsmötet. Det blir ett trevligt minne för alla oss andra en tid framöver. Och kanske jag ändå var lite feg på söndagen...det var ju egentligen bara att köra utför när vi skulle hem...lite ångrar jag släpet... men halkan voine voine....säkerheten går i första rummet. He he he...:p Jag får dubbdäcken snart.

Må gott!

Leif Hemmingsson
Ordförande
SMC Västernorrland

sp2
2007-11-14, 10:35
Roligt med dagboken så man får se vad man gjort i helgen:p

Men missade ni hela spaavdelningen? Vi tillbringade sammanlagt 6-7 timmar där under helgen!:)
Man såg ut som en svamp efter all Japansk tvagning:o

Per

Mathias
2007-11-14, 11:58
Japp, den missade jag (plånboken sa NEJ), sen kan man tyvärr inte bara gå in och fota (ävon om det hade varit kul ;))