handdator

Visa fullständig version : 2008 - SMC Blekinge på Anderstorp, Hela banan!

H-son
2007-11-04, 11:22
Hej alla!

Detta är i alla fall vår målsättning, tyvärr så har vi inte lyckats boka datum ännu, men det kommer!

Vi vill gärna göra om fjolårets händelse på Anderstorp igen, det var kul och lärorikt.

Den tydligaste förändringen är att vi kommer köra på hela banan i år, dessutom så kommer vi att dubblera antalet tillfällen och att åka två gånger!

Just nu så väntar vi på att få klart med datum och bokningar så att vi kan sätta dessa evangemang i rullning.

Se detta som en förvarning och håll ögonen öppna för mer information!

/K

affe
2007-11-04, 11:35
Vad skoj !!
Har väntat på detta hela hösten, var på första banåkning i augusti och det var hur kul och lärorikt som helst, väntar med spänd förväntan på vilka datum det blir så man kan spika för i kalendern.

Sir urban
2007-11-04, 11:54
Vad skoj !!
Har väntat på detta hela hösten, var på första banåkning i augusti och det var hur kul och lärorikt som helst, väntar med spänd förväntan på vilka datum det blir så man kan spika för i kalendern.

Du är ruskigt välkommen!

Hoppas du fått användning för dina kunskaper sen senast?

Bra Kenneth att infon kom ut =)

/Urban

Thruxtonerich
2007-11-04, 12:06
Hej!
Jag ser fram emot spikade datum så att jag kan slänga in en anmälan.
Erich

C.Andersson
2007-11-04, 12:45
Räkna med mig! Sitter o väntar på datumet =)

Yasha
2007-11-04, 16:32
Kul! Anderstorp har jag aldrig kört på! :D

Iofs flyttar inte hojarna ner förrän 1/7-08, men de går ju att transportera. :p Jag vill också vara med! :)

Da Fris
2007-11-05, 06:49
Då ska jag oxå vara med, speciellt som vi kanske blir två Husabergare som kan toura lite raksträckan :D

Räven
2007-11-05, 09:02
Då ska jag oxå vara med, speciellt som vi kanske blir två Husabergare som kan toura lite raksträckan :D

Vi kommer nog några BMW GS oxå, tänker att man kan ju kona upp flygrakan så den blir krokig som i Emmaboda:rolleyes:

Sir urban
2007-11-05, 11:24
Vi kommer nog några BMW GS oxå, tänker att man kan ju kona upp flygrakan så den blir krokig som i Emmaboda:rolleyes:

Är det din vilja så kan vi ordna det =)

Kul att så många visar intresse!

/Urban en av instruktörerna

H-son
2007-11-05, 12:46

Husabergare och GS, snart vill ni väll att vi ska kona upp en bana i skogen så ni kan ta ett alternativspår :)

Vi lärde oss mycket av fjolåret, en av sakerna var att vi ska köra på hela banan. Vi får se vad man kan göra med långa rakan... den har ju helt klart möjligheter... tillräckligt bred och lång...

Tro oss, vi ligger på vad gäller datumen, så fårt vi vet så vet ni!

/K

Yasha
2007-11-05, 14:14
Husabergare och GS, snart vill ni väll att vi ska kona upp en bana i skogen så ni kan ta ett alternativspår :)
...

/K

Hmm... min lilla bergsget har aldrig åkt annat än asfalt och något sporadiskt grusspår, så jag är nöjd med en chikan på rakan! :rolleyes:

Det blir till att ta med båda raket och huliganmoped, så får man se vad som passar bäst för stunden helt enkelt, men det är klart vi ska köra moppe om vi kan! Två husabebisar måste ju bara få träffas om de nu är de enda som finns i Karlskrona med omnejd. (så illa KAN det väl ändå inte vara?!? :eek: )

/ Veronica

H-son
2007-11-05, 15:30
För att ta sig igenom den trista hösten så tipsar jag om bilderna i denna tråd:
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1092

De kommer från tillfället i Augusti...

/K

Vad skoj !!

Räven
2007-11-05, 20:09
För att ta sig igenom den trista hösten så tipsar jag om bilderna i denna tråd:
http://forum.svmc.se/showthread.php?t=1092

De kommer från tillfället i Augusti...

/K

Tack för länken, satt njöt en stund,drömde tillbaka. Vädret var ju perfekt oxå.:p

Flatslide
2007-11-05, 20:19
Göra Anderstorps raka krokig? :confused:

Jag som hade tänkt att vi skulle genomföra seriösa toppfartstester, samt avancerade inbromsnings övningar.

Men vill ni ha den krokig så får vi väl göra ett alternativspår för dem som tycker att det blir långtråkigt på rakan.;)

Kul att det redan finns intresse för kursen vi ska jobba stenhårt för att göra det ännu bättre än förra året.

Da Fris
2007-11-06, 17:07
Två husabebisar måste ju bara få träffas om de nu är de enda som finns i Karlskrona med omnejd. (så illa KAN det väl ändå inte vara?!? :eek: )

/ Veronica

Tyvärr är det nog så, tror jag är ensam just nu....... blir liiite för lätt för dom blå-vita (Är dom gul-blå-vita nu????) bilarna att veta vem det är så fort det är något så du är mer än efterlängtad :rolleyes:

Rakan får ni jättegärna göra något åt, en annan kan ju stanna och fylla på olja halvvägs annars så inte skiten skär mitt på :D

Yasha
2007-11-06, 17:33
Tyvärr är det nog så, tror jag är ensam just nu....... blir liiite för lätt för dom blå-vita (Är dom gul-blå-vita nu????) bilarna att veta vem det är så fort det är något så du är mer än efterlängtad :rolleyes:

Rakan får ni jättegärna göra något åt, en annan kan ju stanna och fylla på olja halvvägs annars så inte skiten skär mitt på :D
Min är inte kittad för gatköra, men det går ju att ändra på. Har jag hört... :rolleyes:

Anderstorp, here we come!!! Kul som f-n, ni får hojta till när det är dags! :cool:

Chirre
2008-01-11, 23:16
Låter kul. Har aldrig varit med på en sån där kurv och bromskurs eller vad det kallas.
Det är kanske på tiden.

MikkeB
2008-01-12, 13:02
Chirre, det inte bara "låter kul", det är det med.
På kursen vi hade i augusti förra året fanns inte en enda som inte tyckte det var kul ... var gång vi kom in i depå såg alla ut såhär -> :D

Flatslide
2008-01-12, 14:30
Chirre, det inte bara "låter kul", det är det med.
På kursen vi hade i augusti förra året fanns inte en enda som inte tyckte det var kul ... var gång vi kom in i depå såg alla ut såhär -> :D

Hur ska ni se ut i år då? Nu när vi har bokat hela banan. Datumen kommer upp inom kort.

/Henke

Yasha
2008-01-12, 19:14
... Datumen kommer upp inom kort.

/Henke
:cool: :D

Sir urban
2008-01-13, 18:03
:cool: :D

Det är nära nu väldigt nära.....

/Urban

Da Fris
2008-01-16, 18:22
Gutt, sugen som få nu att kasa hoj. En heldag ute i spöregnet på en skjutbana kan få vem som helst att drömma sig bort...... :o

affe
2008-01-16, 19:42
Det är nära nu väldigt nära.....

/Urban

Men sluta att narras och fram med datum!!!

Sir urban
2008-01-16, 20:16
Men sluta att narras och fram med datum!!!

De ska bara bekräftas innan jag postar.

Vissa människor är int s lätta att få tag på dessvärre:mad:

Men man kan säga så här att det kommer att bli nåt extra =)

/Urban

K-Man
2008-02-25, 14:50
Jag ställer gärna upp som instruktör

Flatslide, du har PM på Sporthoj.

Under tiden kan ni lära er banan med denna film:
http://www.stage6.com/user/ravegamer/video/1362036/Anderstorp-21/6-07-Suzuki-GSXR-1000--02

Det är jag som kör hojen framför