handdator

Visa fullständig version : Handlare i T-län

HonkyTonkMan
2007-09-22, 06:11
Vad har vi för handlare i Örebro län? Vilka orter har en eller flera hojaffärer? Vilka märken för dessa handlare? Här nedan tipsar jag om ett par handlare på min hemort Karlskoga, så får fler SMC-are från länet tipsa om handlare på sina respektive orter.

MC-handlare i Karlskoga:

Ljunggrens MC :D
Inga landsvägshojar. KTM:s, Hondas tävlingshojar, samt SYM mopeder. Cross- och enduroskydd, olja, reservdelar till KTM, Honda, bland annat.

Keep posting!:cool:

mule
2007-09-22, 08:05
I kumla finns Carlbarks Motor.

Dom säljer nya Yamaha, Suzuki, BMW, Buell och HD.

Det finns custom, landsväg, cross, 4-hjulingar och mopeder.

Begagnat finns det också gott om.

www.carlbarks.se

HonkyTonkMan
2007-10-28, 11:25
Det är tydligen bara i Karlskoga och Kumla som det finns mc-handlare i vårt län. Kommer inga fler tips in den närmaste veckan är det nog lika bra att jag ber webmastern att stänga tråden.

HonkyTonkMan
2007-12-07, 17:06
Vad har hänt med SPEED i Örebro? Jag var till Mariebergs köpcentrum idag, och såg inte ens skylten. Har dom lagt ned? Har dom flyttat?:confused:

JoS
2007-12-08, 01:50
Det är tydligen bara i Karlskoga och Kumla som det finns mc-handlare i vårt län.
Finns det ingen handlare i Västerås då? Som utböling från öst så är Västerås närmarst.

Hilfe?

becklestone
2007-12-12, 10:10
Vad har hänt med SPEED i Örebro? Jag var till Mariebergs köpcentrum idag, och såg inte ens skylten. Har dom lagt ned? Har dom flyttat?:confused:

Speed har gått i konkurs för en tid sedan.

Ducce Tommy
2008-02-24, 19:04
Glöm inte att det finns en firma i Fellingsbro !
Eurowheels.se Action sport.
de säljer ca 300 mc / år. Så det finns fler att besöka i länet.
MVH Tommy

Ducce Tommy
2008-02-24, 19:12
Själv åker jag en halv mil utanför länet, som många andra!
Italia bike center i Arboga fixar allt. Och om man pratar med Arbogaborna så hör dom till Örebro...så varför inte..
Kopparberg har bil och Mc så det finns om man letar.
MVH tommy
Ps. Om man bor i Lindesberg, som jag kan man även gå till Stefans och köpa prylar, och däck köper jag billigt hos Bobby på Firststopp!

Thärnström
2008-08-14, 21:45
Tips!
Ang, mc handlare/verkstad.
Thärnströms Motor Sweden servar/reparerar inte bara bilar, utan även motorcyklar och mopeder!
Finns på Holmens industri område i Örebro.
Mvh Pär Thärnström

GeCe
2008-08-27, 20:25
Angående Ljunggrens MC i Karlskoga så har de slutat att sälja Hondas tävlingscyklar. Pga att avgifterna till Honda är för stora. Fick det beskedet när jag var i Karlskoga i våras och köpte en beg. hoj.

Ribboda MC är för övrigt aukt. på reservdelar och service på Honda.

Mvh

Nesse
2008-09-14, 18:30
I Örebro finns MC-centralen. De är återförsäljare för Honda.

Bänkad o Klar
2008-09-22, 20:44
Det finns ytterligare en MC-handlare i Fellingsbro: "Bil och Mc"
som även har en hemsida på adressen:
http://www.bilochmc.se/
//Jojje

Frank S
2009-01-31, 19:50
http://www.ribbodamc.com/