handdator

Visa fullständig version : Tack för mig!

Ella
2007-09-16, 20:43
Efter ett antal år i SMC och stort engagemang så tackar jag för mig. Jag kan inte säga för hur lång tid men i alla fall det närmaste året. Det har varit en mycket rolig, men också slitsam tid, som gett mig otroligt mycket. Lite vemodigt är det och jag har svårt att släppa taget, men nu är det dags för mig att ge mig ut i stora världen. Om några veckor flyttar jag till England - på obestämd tid!

Tack och på återseende!

Lucky Luke
2007-09-16, 21:33
Efter ett antal år i SMC och stort engagemang så tackar jag för mig. Jag kan inte säga för hur lång tid men i alla fall det närmaste året. Det har varit en mycket rolig, men också slitsam tid, som gett mig otroligt mycket. Lite vemodigt är det och jag har svårt att släppa taget, men nu är det dags för mig att ge mig ut i stora världen. Om några veckor flyttar jag till England - på obestämd tid!

Tack och på återseende!
Shit!
Hinner man inte träffa dig i Sundsvall heller?
Ta hand om dig, så ses vi en annan gång.

Maria Nordqvist
2007-09-17, 07:39
Lycka till i England Ella! Och kom ihåg att SMC har två systerorganisationer där; MAG UK och BMF. De blir nog glada om det kommer en pigg svensk tjej som vill engagera sig.

Galne Dansken
2007-09-17, 08:58
Ella, vi kommer sakna dej - men, det är inte kostsamt att ta sig hem ibland :) - kanske du blir wrangler hos CSS :confused:

Du ska härmed få bästa önskar om held och lycka därborta, håll kontakt..

dawan
2007-09-17, 09:04
Saknar dig redan, ha det i England.

/Dawan

@nderz
2007-09-17, 10:22
Tråkigt att du lämnar oss, men lycka till i England å ha det bra där

Ella
2007-09-17, 11:38
Shit!
Hinner man inte träffa dig i Sundsvall heller?
Ta hand om dig, så ses vi en annan gång.

Nej, jag ska inte med på årsmötet tyvärr. Förstår inte hur jag ska klara mig riktigt... Men som Maria skriver - det finns ju liknande organisationer i England... ;)

Ella
2007-09-17, 11:39
Tack, ni är alla så snälla! :)

Klart att det är billigt och enkelt att ta sig hem - jag försvinner ju inte helt. Måste ju komma hem och köra hoj nästa sommar!

Tja, wrangler för CSS är ju inte helt fel... ;)

Swedie
2007-09-17, 13:36
Lycka till i england :)

Petra
2007-09-17, 17:01
Ha det så bra Ella och lycka till med allt! :)