handdator

Visa fullständig version : Dacketräffen

Nea
2007-07-27, 14:11
Hej på er, har försökt ringa för att få mer info om Dacketräffen men inte fått nåt svar.

Har försökt utläsa på er hemsida om den men den är inte uppdaterad.

Så jag försöker med denna tråd.

Frågor:

1. Behöver man anmäla sig för att deltaga?
2. Vad kostar träffen?
3. Finns det stugor man kan hyra?

Tacksam för svar

MVH Nea
Night Eagles mc Kristianstad

Tyrannosaurus
2007-07-27, 17:06
Hej på er, har försökt ringa för att få mer info om Dacketräffen men inte fått nåt svar.

Har försökt utläsa på er hemsida om den men den är inte uppdaterad.

Så jag försöker med denna tråd.

Frågor:

1. Behöver man anmäla sig för att deltaga?
2. Vad kostar träffen?
3. Finns det stugor man kan hyra?

Tacksam för svar

MVH Nea
Night Eagles mc Kristianstad

VMCC är tyvärr dåliga på att uppdatera sin hemsida, troligen har dom ingen Webmaster.

Svar på frågorna:
1. Nej, men kommer man sent på fredag eller på lördag kan det vara rätt trångt för tältet.
2. Brukar kosta 100 kr (det kan ju ändras).
3. Nej men det finns hotel i närheten :rolleyes:

Sen får man hoppas att dom inte har drunknat av allt regnet där i mörkaste Småland eftersom Virserum dessutom ligger i en dalgång ;)

Nea
2007-07-27, 17:44
VMCC är tyvärr dåliga på att uppdatera sin hemsida, troligen har dom ingen Webmaster.

Svar på frågorna:
1. Nej, men kommer man sent på fredag eller på lördag kan det vara rätt trångt för tältet.
2. Brukar kosta 100 kr (det kan ju ändras).
3. Nej men det finns hotel i närheten :rolleyes:

Sen får man hoppas att dom inte har drunknat av allt regnet där i mörkaste Småland eftersom Virserum dessutom ligger i en dalgång ;)

Hej tack för ditt svar.
Hur hittar man dit?

Är det en trevlig träff...:o

MVH Nea

Tyrannosaurus
2007-07-27, 18:36
Hej tack för ditt svar.
Hur hittar man dit?

Är det en trevlig träff...:o

MVH Nea
Om du hittar till Virserum så hittar du till träffen som ligger mitt i stan (stadsparken).
- Kommer du från Målilla, sväng höger efter järnvägen vid Shell.
- Kommer du från Vetlanda, sväng vänster efter bron och följ vattnet.
Då borde det inte gå att missa, åker du över järnvägen så har du åkt för långt ;)

Det är en mycket bra träff som rekommenderas av många. Att det sen var en tjej förra året som lekte med T-Röd och en grill och förvandlade sig själv till mänsklig fackla :eek: var inte arrangörernas fel.

Nea
2007-07-27, 23:21
Om du hittar till Virserum så hittar du till träffen som ligger mitt i stan (stadsparken).
- Kommer du från Målilla, sväng höger efter järnvägen vid Shell.
- Kommer du från Vetlanda, sväng vänster efter bron och följ vattnet.
Då borde det inte gå att missa, åker du över järnvägen så har du åkt för långt ;)

Det är en mycket bra träff som rekommenderas av många. Att det sen var en tjej förra året som lekte med T-Röd och en grill och förvandlade sig själv till mänsklig fackla :eek: var inte arrangörernas fel.

Så sant. Har faktiskt inte hört nåt av det.
Vi ska ev åka på semester den veckan och avsluta med träffen men vi kör antingen bil eller husbil, kan man medverka på den ändå??:o
Jag är inte så bra på att sova i tält sen min mc olycka, så det är därför vi inte kör hoj. Intresset för det har dock inte avtagit.
MVH Nea:rolleyes:

Tyrannosaurus
2007-07-27, 23:50
Så sant. Har faktiskt inte hört nåt av det.
Vi ska ev åka på semester den veckan och avsluta med träffen men vi kör antingen bil eller husbil, kan man medverka på den ändå??:o
Medverka kan man göra, men man kommer inte in på träffplatsen med bil. Men det finns en stor parkering utanför.