handdator

Visa fullständig version : 1000 mil väg

Bluegreengrey
2007-07-08, 22:45
1000 mil Väg

SMC behöver din hjälp för att hitta de 1 000 mil väg som används mest av Sveriges motorcyklister! Vi vill att du fyller i nedan vilka vägar (skicka formuläret flera gånger) du helst kör med din motorcykel i Sverige. Det finns inga begränsningar mer än att vi behöver ditt bidrag senast 31 augusti 2007.

Kan du dessutom peka ut vilka förbättringar som ska göras är det ännu bättre.

Jag har nyss fört in två stycken påpekanden på vägarna runt mig där jag bor och som även tidigare varti en mysig mcväg som var lagom lång för kvällsturen när jag bodde i stan.

Hur går det för er andra, har ni slängt in en "klagan" önskan om förbättring på vägarna i länet? Senast 31 Augusti 2007 måste vi anmäla vägar till Vägverket. och vi i Uppsala län måste ju såklart även vi anmäla det vi kan och visa att vi faktiskt inte med vår tystnad tycker att alla vägar i länet är i bra skick. Det finns ju faktiskt många ställen med gropar, gupp och gruslagningar som är omärkta på vägarna. Dessa är därför en fara för oss motorcyklister som inte sitter i ett fordon med tak o väggar och fyra hjul.

länk till sidan (http://www.svmc.se/templates/xform.aspx?id=2146)

Tack på förhand och hoppas att ni haft en skön sommar hittils med många härliga mil på hojen.