handdator

Visa fullständig version : Skånetouren

Mathias
2007-07-07, 19:23
Blev det någon idag?
Själv vaknade jag av klockan kl 7, går ut i köket och tittar, fasiken det regnar.
Nä det blir ingen skånetour i år tänkte jag, känner inte för att kuska runt dränkt som en kyrkråtta, för bara turen till Perstorp hade inte varit för kul.

Hoppas att ni fick bättre väder än jag har haft i Eslöv i dag.

Tengaipetrus
2007-07-07, 19:54
Själv har jag tvingats att ta hand om min förkylning som jag ignorerat den senaste veckan så inte heller jag kom iväg på skånetouren idag. Hade jag varit frisk hade jag nog stått ut med lite regn tror jag.
Petrus

ROST
2007-07-07, 21:36
Blev det någon idag?
Själv vaknade jag av klockan kl 7, går ut i köket och tittar, fasiken det regnar.
Nä det blir ingen skånetour i år tänkte jag, känner inte för att kuska runt dränkt som en kyrkråtta, för bara turen till Perstorp hade inte varit för kul.

Hoppas att ni fick bättre väder än jag har haft i Eslöv i dag.

Det blev en tur i år också vi var 17st mc 23st pers. Det blev 25mil dom flesta milen var det uppehåll. Vi avslutade med god mat på Tydingesjöns camping, vi körde alla i en grupp så alla kunde fika sammtidigt och det var en hel del nya med i år:D

jsfjr
2007-07-08, 10:51
Vi var 3 från Halmstadtrakten som körde en trevlig Skånetour.
Det är ett utmärkt sätt för oss, att med infödda vägvisare, upptäcka landet söder om Hallandsås.
Årets runda blev bra och med rätt klädsel var det inte några problem på rundan. Handskarna var fuktiga när vi kom hem efter en runda, för oss, på 44 mil.
Tack för en trevlig runda..

Jörgen

pellehbg
2007-07-09, 16:12
Hejsan alla ni som körde hoppas ni fick lika bra vägar som vanligt då Rost lägger upp denna runda men varför skall man vara sängliggande då det är så trevliga arrangemang i trakterna??
Men vi hoppas på bra väder o att han lyckas lika bra nästa år med sin runda Rost !!
Jsfjr jag får ju säga du har en mycket fin bild på dig o din hoj känner igen bilden från i fjol.
Pelle

McMamman
2007-07-14, 17:52
Åh, suck! Då skulle man alltså tagit sig dit. Har länge velat se fiket vid Tydingesjön. Vi hade tänkt...men regnet...