SMC delar *inte* automatiskt ut konton till forumet utan du behöver på egen hand registrera ett konto. Detta konto är *inte* samma som Mitt konto där du kan hantera ditt medlemskap.
Kika gärna i vår FAQ där du kan få reda på mer om hur du använder forumet.
SMC:s forum är öppet för alla, både medlemmar och icke-medlemmar. Vi vill ha ett starkt och aktivt community för alla motorcyklister. Registrera dig och hoppa in i diskussionerna. Vi vill alltid ha trevliga diskussioner, så därför ber vi dig oxå hålla en trevlig ton med respekt för de andra som deltar i diskussionerna. Tack på förhand!
Då klickar du här, så kan du få ett nytt lösenord skickat till dig.
Ursprungligen postat av dalis Kantarell Gul eller Tratt? (Kantarellaltså) Nej tack. (Men gul då, den är vackrare :-) ) Inkapslade kullager eller okapslade?
Om man inte frågar får man inga svar.
Ursprungligen postat av Hojkul! Nej tack. (Men gul då, den är vackrare :-) ) Inkapslade kullager eller okapslade? In Lego eller klossar?
Heter: Henrik Settergren Kör: Piaggio Sfera 80 Är: AI Medlemskap: SMC-Blekinge Sydskånes emse
Ursprungligen postat av batlas63 Lego stevia eller vanligt socker ? Vanligt socker Twilight eller True blood?
Ursprungligen postat av zettan Vanligt socker Twilight eller True blood? Ok, bra. Ni är lika ointresserade av vampyr-Hypen som mig. Skidresa till Österrike eller Frankrike?
Ursprungligen postat av batlas63 Grodlår(faktiskt väldigt gott) ricin-olja eller laxermedel ? (har erfarenhet i denna sak framställan) Laxermedel. SO eller NO (viktigast i skolan?)
Ursprungligen postat av batlas63 SO baka eller baktankar ? Baka Skidskytte eller längdåkning? (Ja, ni vet vad jag menar)
Ursprungligen postat av zettan Baka Skidskytte eller längdåkning? (Ja, ni vet vad jag menar) Längdåkning Lennon eller McCartney?
Ursprungligen postat av pereriksson Längdåkning Lennon eller McCartney? Lennon! Windows eller 3270?
Ursprungligen postat av magne Lennon! Windows eller 3270? iOS Finns det någon som använder Windows Mysteriet på Greveholm eller Tjuvarnas jul?
Ursprungligen postat av batlas63 Tjuvarnas Jul. vajerlås eller kättinglås ? Vajer Iphone 5 eller Iphone 4?
Ursprungligen postat av zettan Vajer Iphone 5 eller Iphone 4? Tar även denna svåra fråga själv. Iphone 5 Tidningen Bike eller Motorrad?
Ursprungligen postat av zettan Tar även denna svåra fråga själv. Iphone 5 Tidningen Bike eller Motorrad? Motorrad(minns inte att jag kollat i Bike). Byter du hjälm pga att den åldrats?
Ursprungligen postat av påK-en Motorrad(minns inte att jag kollat i Bike). Byter du hjälm pga att den åldrats? Ja, och för att jag tröttnar. Har du använt ROT och RUT-avdrag?
Ursprungligen postat av zettan Ja, och för att jag tröttnar. Har du använt ROT och RUT-avdrag? Jag har fakturerat med ROT-avdrag, så ja? Roland Hassel eller Wallander (Lassgård-varianten)
Ursprungligen postat av A***** Jag har fakturerat med ROT-avdrag, så ja? Roland Hassel eller Wallander (Lassgård-varianten) Wallander NHL eller NFL?
Ursprungligen postat av zettan Wallander NHL eller NFL? NHL Döskalle eller Flammor?
Flammor New York Rangers eller Detroit Red Wings?
Ursprungligen postat av Paerhc Flammor New York Rangers eller Detroit Red Wings? Rangers (nu när Lidström och Holmström lagt av) London eller Paris?
Ursprungligen postat av zettan Rangers (nu när Lidström och Holmström lagt av) London eller Paris? Paris MotoGP eller Route 66?
Ursprungligen postat av Maru Paris MotoGP eller Route 66? MotoGP! Teletubbies eller Drömmarnas trädgård?
Forumets regler