Senaste blogginläggen

1. Metallmärke till mc väska

Någon som vet vart man får tag i såna metallmärken som hör till mc väska som man trer fransar igenom?
    Kategorier
    Okategoriserat
  2. Avrostning Ring Knutstorp

Har en biljett till salu nu på Lördag 22 April är någon intresserad maila mig sehakanssonh@gmail.com
    Kategorier
    Okategoriserat
  3. Garageplats sökes I Göteborgs området.

Tjenare! Jag är nyinflyttad här i Göteborg och skulle verkligen behöva en garageplats för min hoj över sommaren. Jag söker först och främst en plats i Guldheden/Johannebergs området men det går även bra på annan plats i Göteborg. Jag kommer vara ute och åka med hojen under sommaren så jag behöver helst kunna ha tillgång till garaget en större del av dygnet. Jag delar gärna garageplats om det finns någon intresserad.

Alla tips är varmt välkomna, tack på förhand!
  4. Sevärdheter

Jag har kört till och från Spanien sen 2009 på min hoj.
    Att köra är härligt, men, jag vill gärna uppleva annat också.
    Några säger att "De här får du inte missa om du åker i närheten.
    Har du något sånt ställe. Alla förslag tas emot med tacksamhet

De ska va gött å leva, annars kan de kvitta / Erik
    Kategorier
    Okategoriserat
  5. 50+

Hej Jag är 65 år gammal och kör Yamaha xv Virago 535, hade en Zuzuki Maruder 800 förrut, men jag trivs bättre med yamahan. Sommaren som är slut var väl inte den bästa med tanke på vädret, senare hälften var ju okej. Jag hann ändå med ett stort antal mil ändå ,bland annat. var jag på Hojrock i Västervik onsdag till lördag riktigt roligt. Vore roligt om man kunde bli några fler äldre som kör Mc som kunde träffas och köra tillsammans eller bara träffas under vinterhalvåret och planera nästa Mc sommar. ...
    Kategorier
    Okategoriserat
Sidan 1 av 10 123 ... SistaSista